اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی تربت جام خبر داد:

تاسیس مرکز مداخله در بحران تربت جام

تاسیس مرکز مداخله در بحران تربت جام
رئیس اداره بهزیستی تربت جام گفت: برای ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی، وضعیت موجود معظلات بر اساس آمارها به حد نصاب نرسید و با تاسیس مرکز مداخله در بحران برای این شهرستان موافقت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا عرفانیان رئیس اداره بهزیستی تربت جام در گفتگو با خبرنگار جام روز با اشاره به ساماندهی مشکلات اجتماعی در سطح شهرستان گفت: با توجه به نیاز ضروری تربت جام به مرکز اورژانس اجتماعی و شرایط موجود معظلات اجتماعی بر اساس آمارها با تاسیس مرکز مداخله در بحران برای این شهرستان موافقت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

وی افزود: آمار وفضای فیزیکی برای ایجاد اورژانس اجتماعی در شهرستان نبود که توانستیم مجوز مرکز مداخله که کارش قرنطینه و تقسیم بندی افراد جمع آوری شده وهدایت آنان به مراکز نگهداری می باشد دریافت کنیم.

,

عرفانبان بیان داشت: با همکاری دیگر نهادها تعداد ۵۷ کارتن خواب از محل پاتوق ها جمع آوری و به مرکز نگهداری معرفی شدند.

,

رئیس اداره بهزیستی تربت جام تصریح کرد: معضل کارتن خوابی در تربت جام وجود ندارد که نیازمند باشد برای آنها گرمخانه ایجاد شود و کسانی که در رسانه از مرگ آنها صحبت می شود بیشتر متکدیان معتاد ومتجاهر هستند.

,

عرفانیان با اشاره به ساماندهی افراد سالمندان بدون سرپرست خاطر نشان کرد: به همت افراد نیکوکار شهرستان برای اولین بار مرکز نگهداری از سالمندان در تربت جام تاسیس شده است که در حال حاضر تعداد پنج نفر سالمند از شهرهای دیگر دراین مرکز نگهداری می شوند.

,

وی عنوان داشت: در این شهرستان چهار مرکزی نگهداری ایتام و یک مرکز نگهداری معلولین ذهنی تحت پوشش بهزیستی به صورت مردم نهاد اداره میشود که در این مراکز تعداد ۱۰۰ پسر و دختر یتیم و همچنین ۵۲ معلول ذهنی نگهداری می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه