اخبار داغ

مدیر اداره منابع آب نی ریز خبرداد؛

هشدار نسبت به ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی شهرستان نی ریز

هشدار  نسبت به ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی شهرستان نی ریز
مدیر اداره منابع آب نی ریز از ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی ، رودخانه‌ها، مخازن سدها، گوراب ها، آبگیر‌ها، شبکه‌های آبیاری وزهکشی، بند‌ها وسایر تاسیسات واماکن آبی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ مدیر اداره منابع آب نی ریز  نسبت به ممنوعیت و خطرات مرگبار شنا در تاسیسات آبی این شهر خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

حیدری مدیر اداره منابع آب نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: شنا در اماکن و تاسیسات آبی نی ریز ممنوع است.

,

حیدری در ادامه: نسبت به ممنوعیت و خطرات مرگبار شنا در رودخانه‌ها، مخازن سدها، گوراب ها، آبگیر‌ها، شبکه‌های آبیاری وزهکشی، بند‌ها وسایر تاسیسات واماکن آبی هشدار داد.

,

وی افزود:  با توجه به آغاز فصل گرما، گردشگران و بازدید کنندگان از این اماکن باید بیشتر هشیار باشند که شنا کردن دراین تاسیسات ممنوع وبسیار خطرناک است و والدین نباید تحت هیچ شرایطی به فرزندان اجازه شنا در آن‌ها را بدهند.

,


مدیر اداره منابع آب نی ریز بیان کرد: متأسفانه برخی از بازدید کنندگان و گردشگران بدون توجه به ممنوعیت شنا وخطرآن مبادرت به شنا می‌کنند که امکان گرفتارشدن درلایه‌های رسی زیرین این مناطق وجود دارد.

,
,


وی در پایان خاطر نشان شد: مهمترین مناطق خطرناک نی ریز سد چشمه عاشق و رودخانه های اطراف آن - رودخانه پهنابه و قسمتی از دریاچه باتلاقی بختگان می باشد.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه