اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل:

حماسه سوم خرداد اثبات کرد پیروزی جبهه حق جز در سایه مقاومت امکان ندارد

حماسه سوم خرداد اثبات کرد پیروزی جبهه حق جز در سایه مقاومت امکان ندارد
حجت الاسلام بهرامی گفت:حماسه سوم خرداد اثبات کرد پیروزی جبهه حق جز در سایه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است حقایق با عظمت این حماسه ماندگار به مردم به ویژه نسل‌های جدید معرفی و منتقل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی در گفت و گو با هفت چشمه ضمن گرامیداشت سوم خردادروز مقاومت ،ایثار و پیروزی گفت:حماسه سوم خرداد یکی از مهم‌ترین حوادث این ماه در کشور است، به گونه‌ای که  سوم خرداد در واقع یک روز خاص در تاریخ ایران به‌شمار می‌رود.

بهرامی افزود: فتح خرمشهر و روز سوم خرداد سال‌روز عملیات شکوه‌مند آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران اسلامی است.
وی گفت: سوم خرداد اثبات کرد پیروزی جبهه حق جز در سایه مقاومت امکان ندارد و لذا لازم است  حقایق با عظمت این حماسه ماندگار به مردم به ویژه نسل‌های جدید معرفی و منتقل شود.

وی تصریح کرد: حادثه سوم خرداد نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود چرا که بعد از این حماسه دست برتر ملت ایران در صحنه های بعدی کاملا مشهود بود و حیرت جهانیان را در پی داشت.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: باید افتخار آزادسازی خرمشهر در دنیا به همگان معرفی ‎شود، آن همه ایستادگی و مقاومت مردم در جنگ تحمیلی که باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه