اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی درگز خبر داد:

حضور بیش از 40 مبلغ در برنامه‌های معنوی ماه رمضان در درگز

حضور بیش از 40 مبلغ در برنامه‌های معنوی ماه رمضان در درگز
رییس اداره تبلیغات اسلامی درگز گفت: مبلغان در ماه رمضان با حضور در مناطق مختلف درگز علاوه بر اقامه نماز جماعت، مراسم دعا، زیارت، سخنرانی، قرآن با برگزاری سایر برنامه های فرهنگی، به اشاعه فرهنگ اسلامی اقدام می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، حجت الاسلام علی محمودی رییس اداره تبلیغات اسلامی درگز با بیان این خبر گفت: هر سال با شروع ماه مبارک رمضان، به منظور بهره‌مندی مردم از این ماه مبارک، برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر, حجت الاسلام علی محمودی رییس اداره تبلیغات اسلامی درگز با بیان این خبر گفت: هر سال با شروع ماه مبارک رمضان، به منظور بهره‌مندی مردم از این ماه مبارک، برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود.,

وی افزود: امسال نیز مانند هر سال این‌برنامه‌ها با غبارروبی مساجد آغاز می‌شود که به همین منظور با حضور نمازگزاران مسجد امام حسین علیه السلام و مسئولان، روز چهارشنبه (3 خرداد) مراسمی با همین عنوان برگزار شود.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی درگز در خصوص تعداد مبلغان فعال در این ماه گفت: تا کنون برای فعالیت 40 مبلغ در درگز برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم انجام شده است.

,

وی ادامه داد: بخشی از این مبلغان از درگز، قم و مشهد هستند که به مدت یک ماه در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

,

حجت الاسلام علی محمودی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای تربیت و آموختن مسایل دینی است؛ خاطر نشان کرد: مبلغان در ماه رمضان با حضور در مناطق مختلف درگز علاوه بر اقامه نماز جماعت، مراسم دعا، زیارت، سخنرانی، قرآن با برگزاری سایر برنامه های فرهنگی، به اشاعه فرهنگ اسلامی اقدام می‌کنند.

,

وی افزود: رمضان ماه رحمت، برکت و عظمت است و فرصتی است که همه بندگان خدا می‌توانند تمام توجهشان را معطوف خدا کنند و برای رحمت و مغفرت الهی گام بر دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه