اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی کردکوی خبرداد:

توزیع ۱۷۵۰ قطعه جوجه ۴۵ روزه در کردکوی+تصاویر

توزیع ۱۷۵۰ قطعه جوجه ۴۵ روزه در کردکوی+تصاویر
مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی از توزیع 1750 قطعه جوجه بومی ۴۵ روزه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ محمد لشگربلوکی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: بسیج سازندگی در راستای گفتمان سازی منویات مقام معظم رهبری هرساله به توزیع جوجه های بومی و محلی 45 روزه اقدام می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: پنجمین دوره توزیع جوجه بومی در سال 96 از سوی بسیج سازندگی شهرستان کردکوی به تعداد 1750 قطعه در کانون بسیج این شهرستان توزیع شد.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی اظهار داشت: به دلیل استقبال خوب مردم شهرستان کردکوی از این طرح بسیج سازندگی در آینده هر 10 روز یکبار به توزیع جوجه خواهیم پرداخت.

,

لشگربلوکی با بیان اینکه جوجه های توزیع شده از نوع جوجه های بومی و محلی می باشند که نژاد آنها از دورگه های اصفهان و تبریز هست، خاطرنشان کرد: این جوجه ها را بصورت یک روزه در استان گلستان تحویل می گیرند و تا 45 روز پرورش می دهند و زمانی که به 45 روز رسید در سطح شهرستانها توزیع می شوند.

,

وی با اشاره به اینکه در سال 95 طی چهار مرحله به تعداد 10 هزار قطعه جوجه بین مردم این شهرستان توزیع کردیم، گفت: امسال باتوجه به شرایط و پتانسیل و همچنین تبلیغاتی که صورت گرفت تعداد 4 هزار و 250 قطعه را در دو مرحله توزیع کردیم.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی ابراز امیدواری کرد: در تلاشیم تا در سال 96 توزیع جوجه در سطح شهرستان کردکوی از 20 هزار قطعه نیز بگذرد.

,

لشگربلوکی در خاتمه یادآور شد: چهارمین مرحله توزیع جوجه روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه در کانون بسیج شهرستان کردکوی توزیع خواهد شد که مردم شریف شهرستان جهت هماهنگی و خرید جوجه می توانند با شماره تماس 09113775852 (محمدلشگربلوکی) تماس حاصل نمایند.

,

, , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه