اخبار داغ

با هدف استفاده از انرژی های تجدی پذیر؛

اولین واحد نیروگاهی تولید برق خانگی در سبزوار افتتاح شد

اولین واحد نیروگاهی تولید برق خانگی در سبزوار افتتاح شد
اولین واحد نیروگاهی خانگی با توان 5کیلو وات در سبزوار به همت کانون بازنشستگان سپاه ناحیه سبزوار به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار، غلامرضا محمد پور مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان خراسان در مراسم افتتاح از این نیروگاه خانگی در سبزوار با بیان اینکه بهره برداری از این مجموعه درراستای اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر است اظهارداشت: کانون بازنشستگان خراسان رضوی با همکاری شرکت برق استان خراسان اقدام به ایجاد اینگونه نیروگاههای با استفاده از ظرفیت جامعه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار، غلامرضا محمد پور مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان خراسان در مراسم افتتاح از این نیروگاه خانگی در سبزوار با بیان اینکه بهره برداری از این مجموعه درراستای اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر است اظهارداشت: کانون بازنشستگان خراسان رضوی با همکاری شرکت برق استان خراسان اقدام به ایجاد اینگونه نیروگاههای با استفاده از ظرفیت جامعه کرده است., بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه هزینه اجرا این واحدهای خورشیدی در حدود 250 میلیون ریال می باشد تصریح کرد: کانون بازنشستگان با ارائه تسهیلات به اعضا شرایط را برای اجرای این نیروگاه خانگی فراهم کرده است.

,

 

,

محمد پور با بیان اینکه این نیروگاههای با اشغال فضای 40مترمربع توان تولید 5کیلو وات برق خانگی دارد ادامه داد: برق تولیدی از طریق کنتور به شبکه برق شهری انتقال پیدا خواهد کرد.

,

 

,

مسئول کانون بازنشستگان خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات مهم امروز کشور است ادامه داد: درامد حاصل از اجرای این طرح ها کمک شایانی در راستای اقتصاد خانواده است.

,

 

,

جعفر نمدچیان مسئول کانون بازنشتگان سپاه سبزوار در این مراسم با بیان اینکه سبزوار پس از مشهد اولین شهرستان است که موفق به اجرای این طرح شده است ادامه داد: درآمد زایی هر واحد نیروگاهی که وارد مدار می وشد به صورت میانگین 700هزار توامان در ماه خواهد بود که به صورت خرید تضمینی به مدت 20سال انجام خواهد گرفت.

,

 

,

هر نیروگاه توان تولید 5کیلووات برق را در فضای 40مترمربع داشته که پس از تولید وارد سبکه برق شهری شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه