اخبار داغ

مدیرکل راهداری زنجان خبر داد؛

ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در ماه گذشته در محورهای مواصلاتی زنجان/ آزادراه زنجان – قزوین دارای بیشترین تردد

ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در ماه گذشته در محورهای مواصلاتی زنجان/ آزادراه زنجان – قزوین دارای بیشترین تردد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:بیش از 8 میلیون تردد در اردیبهشت ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا؛ ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با 58 دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بین شهری استان، در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 8 میلیون و 278 هزار و404 تردد وسیله نقلیه در 29 مقطع از محورهای مواصلاتی دارای ترددشمار برخط فعال استان زنجان (58 مسیر بصورت رفت و برگشت) ثبت شده ‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,

وی افزود: در این مدت تعداد ترددها در جاده های کشور حدود 484 میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه 21 ام کشور را داراست.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در آزادراه زنجان-قزوین(خروجی استان) با 436 هزار و618 تردد و محور ابهر- خرمدره با389 هزار و617 تردد و کمترین تردد در محور گرماب- زرینه رود  با 174 هزار و 42 جابجایی صورت گرفته است.

,

وی تصریح کرد:25 درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است که برابر با تردد دو میلیون و 148 هزار و512 وسیله نقلیه سنگین است.

,

این مسئول بیان داشت: در حالیکه میانگین کشوری 16درصد بود و استان زنجان در رتبه 7 ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده ها قرار دارد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه میانگین کارکرد دستگاه های ترددشمار در این مدت 98 درصد بوده‌ است،افزود:میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محورهای استان در این مدت، 205 وسیله نقلیه در هر ساعت بوده است.

,

دست نشان بیان با اشاره به اینکه میانگین کشوری این نرخ در این مدت 345 وسیله نقلیه است،افزود: استان زنجان در خصوص نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی، رتبه 21 را در کشور داراست و بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه زنجان – قزوین (خروجی استان) با 636 تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محورگرماب – زرینه رود با 23 تردد در ساعت صورت گرفته است.

,

دست نشان یادآورشد:با توجه به آمار موجود، تعداد تردد در آزادراه های استان زنجان که شامل مسیر رفت و برگشت  آزادراه زنجان- قزوین و آزادراه زنجان- تبریز می شود 3 میلیون و 833 هزار و546 تردد است که حدود 46 درصد از کل تردد در محورهای استان محسوب می شود..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه