اخبار داغ

وقتی حاصل دسترنج کشاورزان اصلاندوزی حیف و میل می شود!+تصاویر

وقتی حاصل دسترنج کشاورزان اصلاندوزی حیف و میل می شود!+تصاویر
فاسد شدن چندین تن گندم به همراه انتشار بوی نامطبوع اش در یکی از محل های اصلاندوز چهره تاسف باری به خود گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،گندم به خاطر نقش مهمی که  در عرصه سیاسی و اقتصادی کشورها به خصوص کشورهای در حال توسعه ایفا می‌کند یک محصول استراتژیک در تمام دنیا به حساب می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ارس تبار,

اهمیت اقتصادی گندم چه از نظر تولید و چه از نظر تغذیه در دنیا بیش از سایر محصولات کشاورزی است، حتی در مناطقی که به علت متغیر بودن شرایط اقلیمی و یا خشکی محیط امکان تولید نباتی نباشد، می‌توان گندم را کاشت.

,

گندم از نظر تولید و سطح زیر کشت مهم‌ترین محصول کشاورزی ایران است و افزایش محصول آن روز به روز مورد توجه قرار گرفته واز نظر اقتصادی و تامین غذای اصلی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

,

زمینهای زراعی دشت مغان در شمال استان اردبیل مستعد هرگونه کاشت محصولات از جمله گندم و جو است.بخاطر اینکه شهرهای شمالی استان از جمله شهر اصلاندوز در جلگه‌ای هموار با آب و هوایی معتدل تا گرم قرار دارد.

,

در حالی که کشاورزی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است و هر گونه تولید ملی سرمایه ای برای کشور است اما بی توجهی به آن باعث از بین رفتن این ثروت ملی کشور خواهد شد.

,

اما فاسد شدن چندین تن از گندم ها در پشت سینما کمپ سازمان آب اصلاندوز چهره تاسف باری را به خود گرفته که نشان از حیف و میل بیت المال و حاصل دسترنج کشاورزان سخت کوش منطقه است.

,

انباشه شدن گندمها از زمان برداشت تاکنون در این محل علاوه بر فاسد شدن باعث انتشار بوی نامطبوع در محیط نیز شده است که امیدواریم مسئولان مربوط برای جلوگیری از تکرار این گونه انباشت گندمها از امسال تدابیری ویژه بیاندیشند تا دسترنج کشاورزان منطقه به هدر نرود، چرا که رشد اقتصاد منطقه با محصولات متنوع کشاورزی و باغی شکوفا می شود.

,

تصاویر ارسالی از شهروندان

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه