اخبار داغ

معاون فرماندار کاشان:

مردم نگران تأمین اقلام غذایی ماه رمضان نباشند/ اتحادیه‌ها و اصناف موظف به نظارت بر قیمت‌ها هستند

مردم نگران تأمین اقلام غذایی ماه رمضان نباشند/ اتحادیه‌ها و اصناف موظف به نظارت بر قیمت‌ها هستند
مسعود خاندایی گفت: دستگاه های نظارتی در ماه رمضان پیش بینی های لازم را برای کنترل بازار خواهند داشت و همه اتحادیه ها و اصناف تحت پوشش نیز موظف به نظارت دائم به قیمت ها و ارائه گزارش عملکرد به فرمانداری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ معاون امور برنامه ریزی و مالی فرمانداری کاشان صبح امروز، در نشست کار گروه تنظیم بازار ارزاق عمومی ماه رمضان، ضمن تاکید به نظارت های همه جانبه به بازار مصرف مردم در ماه رمضان، ابراز کرد: دستگاه های نظارتی در این ماه پیش بینی های لازم را برای کنترل بازار خواهند داشت و کلیه اتحادیه ها و اصناف تحت پوشش نیز موظف به  نظارت دائم به قیمت ها و ارائه گزارش عملکرد به فرمانداری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

مسعود خاندایی افزود: هیچ‌گونه نگرانی در مورد تهیه اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان وجود ندارد و منابع غذایی شهروندان تامین شده است.

,

وی اظهار کرد: برای رفاه مصرف کنندگان 140 تن شکر به قیمت مصوب دو هزار و 855 تومان در تعاونی های شهرستان کاشان توزیع می شود.

,

به گفته وی؛ 205 تن برنج وارداتی شامل برنج هندی به قیمت سه‌هزار و 800 تومان و برنج سفید به قیمت دوهزار و 700 تومان برای مصرف کنندگان در فروشگاه های تعاونی آماده توزیع است.

,

خاندایی تاکید کرد: برای ماه رمضان مردم در تهیه گوش مرغ هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و با توجه به زمان مناسب جوجه ریزی احتمالا شاهد کاهش قیمت مرغ در این ماه خواهیم بود.

,

وی اضافه کرد: اکنون در بازار از نظر گوشت قرمز مشکل خاصی دیده نمی شود و مردم می توانند گوشت منجمد وارداتی را در فروشگاه های تعاونی به قیمت کیلویی 21 هزار و 500 تومان خریداری کنند و در خصوص عرضه گوشت گرم، به محض توزیع آن در فروشگاه های مشخص نرخ آن اعلام خواهد شد.

,

معاون فرماندار کاشان بیان کرد: قیمت زولبیا و بامیه شیرینی مخصوص ماه رمضان در کاشان متناسب با قیمت مصوب کشوری خواهد بود و هیچ گونه تفاوت قیمتی با سایر نقاط ایران نخواهد داشت.

,

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه رمضان با خردادماه، میوه های بهاری و نوبرانه فراوان در بازار دیده می شود که پیش بینی می شود منجر به کاهش قیمت ها در این ماه بشود.

,

خاندایی گفت: با توجه به وجود بیش از 15 هزار واحد صنفی و عدم کفاف نیروهای موجود در حوزه بازرسی تصمیم به افزایش مشارکت های مردمی در حیطه نظارت به واسطه شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی از طریق آنها مبادرت شده است.

,

معاون فرماندار خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه پایلوت طرح نظارت مردم بر نانوایی ها در سطح شهرستان کاشان در حال اجراست و مردم با ارسال کد نانوایی میزان رضایتمندی خود را از کیفیت پخت نان به فرمانداری اعلام می کنند.

,

خاندایی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حماسه آفرینی و مشارکت حداکثری  مردم کاشان در انتخابات اظهار کرد:  فرمانداری در ماه مبارک رمضان آمادگی لازم را دارد که با تثبیت قیمت ها و تامین کالاهای اساسی دغدغه های مردم را رفع کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه