اخبار داغ

سرعت پایین اینترنت شهروندان یاسوجی را کلافه کرد/ چه کسی مسئول است؟

سرعت پایین اینترنت شهروندان یاسوجی را کلافه کرد/ چه کسی مسئول است؟
چند روزی است که سرعت پایین اینترنت در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد موجب نارضایتی شهروندان و کاربرانی که از طریق اینترنت به فعالیت های خود می پردازند شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، بسیاری از شهروندان  و کاربران اینترنت در یاسوج در گفت و گو با این پایگاه خبری سرعت پایین اینترنت در این شهر را بسیار نامطلوب عنوان کردند و خواستار رسیدگی مسئولان امر به این موضوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ، بسیاری از شهروندان  و کاربران اینترنت در یاسوج در گفت و گو با این پایگاه خبری سرعت پایین اینترنت در این شهر را بسیار نامطلوب عنوان کردند و خواستار رسیدگی مسئولان امر به این موضوع شدند.,

در روزهای اخیر تاکنون وضعیت سرعت اینترنت در یاسوج به حدی افت پیدا کرده است که کاربران برای باز کردن یک صفحه یا سایت باید دقایق زیادی را انتظار بکشند و در آخر نیز به درب بسته می خورند .

,

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان و حتی کافی نت ها و سایر دفاتر و نهادهایی که با این وسیله ارتباطی سر و کار دارند از وضعیت سرعت اینترنت در استان و یاسوج شاکی هستند.

,

در پیگیری ها به عمال آمده شرکت مخابرات استان شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی را مسئول پاسخگویی به کاربران خود می داند و از سوی دیگر نیز این شرکت ها اعلام می کنند که مشکلی از سوی ما در رابطه با سرعت پایین اینترنت وجود ندارد.

,

در ماه های اخیر نیز چنین وضعیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط کاربران و شهروندان به این پایگاه خبری گزارش داده شد که موضوع از سوی خبرنگار این رسانه و از طریق شرکت مخابرات استان پیگیری و به اطلاع مسئولان امر رسانده شد.

,

حال مشخص نیست که در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول نابسامانی وضعیت اینترنت برعهده کیست و کاربران و شهروندان برای رفع مشکل سرعت پایین اینترنت به کجا مراجعه کنند چرا که در برخی از مواقع سرعت مناسب و در برخی از مواقع نیز به اندازه ای کند می شود که کاربران عطای آن را به لقایش می بخشند.

,

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد 222 هزار کاربر اینترنت در سطح استان وجود دارد و کهگیلویه و بویراحمد در اینترنت پرسرعت رتبه سی‌ام و در اینترنت متحرک رتبه دوازدهم کشور را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه