اخبار داغ

رئیس سازمان سوادآموزی کشور در بندرترکمن:

رشد 14 درصدی سوادآموزی در کشور

رشد 14 درصدی سوادآموزی در کشور
معاون مقام عالی وزارت و رییس سازمان سوادآموزی کشور در دیدار با ائمه جماعات شیعه سنی بندرترکمن بر رشد 14برابری باسوادی طی سالهای 91 تا 95 در کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی باقرزاده در بازدید از بندرترکمن و دیدار با امامان جمعه شیعه و سنی این شهرستان اظهار داشت: باسوادی در سطح کشور طی سال های 91تا95نسبت به سال های 85 تا 90 از رشد 14برابری برخوردارگردیده است و بنابر اعلام سازمان ملل ایران جزو کشورهای پیشرو در امر مبارزه بابیسوادی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع و حاج عبدالرحمان آخوند کرامام جمعه موقت اهل سنت شهرستان در این نشست با اشاره به این اصل بزرگ در کشورها برای استمرار مبارزه بابیسوادی اعلام آمادگی کردند.
هم چنین در این نشست ستار بردی فجوری معاون مدیرکل استان، شهرستان بندرترکمن را دومین شهر باسواد استان اعلام کرد و از زحمات و تلاش های کلیه عوامل دخیل بویژه ازتعامل و همراهی امام جمعه و ادارات تشکرکرد.
شایان ذکراست 526 نفر در شهرستان بندرترکمن در سال 1395 تحت پوشش اداره سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به منظور باسواد شدن قرارگرفتند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه