اخبار داغ

گزارشی از ضعف مدیریت شهری در تنها بندر اقیانوسی؛

سریال تکراری ناهماهنگی ادارات شهرستان چابهار/ روکش آسفالتی که یک هفته دوام نداشت

سریال تکراری ناهماهنگی ادارات شهرستان چابهار/ روکش آسفالتی که یک هفته دوام نداشت
یکی از مشکلات اساسی ما در بحث مدیریت شهری در بسیاری از موارد ضعف هماهنگی و برنامه ریزی مدون در جهت توسعه شهر است که این ضعف موجب مشکلات و نارضایتی مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، چابهار به ظاهر شهری توریستی که در واقع امتیازات یک شهر گردشگر پذیر و توریستی در آن بسیار کم دیده می شود و ببرای رسیدن به شرایط مطلوب فاصله بسیار زیادی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,

البته این بار موردی در شهرستان چابهار دیده شده که علامت سوالی بزرگ برایمان ایجاد کرده است که چرا باید ناهماهنگی و بی تدبیری آن هم به صورت آشکار میان دستگاه های اجرایی و خدماتی این شهرستان دیده شود.

,

تقریبا دو هفته از عملیات روکش آسفالت در بلوار شهید ریگی به منظور بهسازی و ترمیم وضع نامناسب این خیابان از سوی شهرداری صورت گرفته که باید از این کار مناسب علیرغم انتقادهایی که وجود دارد به نیکی یاد کرد، اما نکته جالب ابنکه درست یک هفته بعد از عملیات آسفالت، اداره آب و فاضلاب شهری چابهار قسمتی از آسفالت جدید را تخریب و در اصطلاح عامیانه، مورد کنده کاری قرار داده است.

,

یکی از شهروندان چابهاری در این باره گفت: در چند ماه گذشته شهرداری اقدام به عملیات روکش خیابان ها را شروع کرده است اما هم اکنون توسط اداره آب و فاضلاب شهری کنده شده است.

,

خیابانی که ساکنین آن سال ها در انتظار آسفالتی مناسب بودند حال شاهد تخریب آن هستند و در زندگی روزمره و عبور و مرور مردم این شهر اختلالات فراوانی ایجاد کرده است.

,

هوت یکی از تاکسیرانان چابهار به خبرنگار ما گفت: کنده کاری و حفاری های خیابان های شهرستان چابهار تمامی ندارد و ما شاهد این حفاری ها و نابسامانی ها در سطح شهر هستیم و برای ترمیم این خیابان ها زمان بسیار زیادی باید سپری شود.

,

وی افزود: وضعیت نامناسب بعضی از خیابان ها و کوچه های شهر درخور شان شهروندان بندر توریستی چابهار نیست و از مسئولان میخواهیم تا از پشت میز بلند شوند و به این کوچه ها و خیابان ها بیاییند و تدبیری ویژه بیاندیشند.

,

نکته قابل تأمل این است که دریا در همه جای دنیا زیر ساخت صنعت توریسم به عنوان منبع بزرگی برای پویائی اقتصاد و ایجاد اشتغال محسوب می شود، اما در بندر چابهار تبدیل به یک تهدید بزرگ از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی برای مردم بومی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه