اخبار داغ

حمل ۳۹ کیلو حشیش با موتورسیکلت/ باند سارقان احشام با ۲۱۸ رأس دام سرقتی منهدم شد

حمل ۳۹ کیلو حشیش با موتورسیکلت/ باند سارقان احشام با ۲۱۸ رأس دام سرقتی منهدم شد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان احشام و کشف ۲۱۸ راس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در گفت و گویی، اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع و دستگیری عوامل این سرقت ها به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ رجبعلی مختاری ادامه داد: کارآگاهان با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سه سارق را که اهل یکی از استان های کشور بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: این سارقان از هفت دامداری سرقت کرده بودند که در مجموع تعداد 218 راس دام سرقتی به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

,

سرهنگ مختاری تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر  با اشاره به اینکه این سارقان هنگام ورود به دامداری ها با اعمال زور و ضرب وشتم نگهبانان سرقت می کردند از دامداران خواست محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کرده و  از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید و در صورت مشاهد افراد ناشناس و یا خودروهای مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

,

89 واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمپ شدند
در اجرای طرح بازدید و نظارت برصنوف تعداد 89 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در شهر اصفهان شناسائی و با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

, 89 واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمپ شدند,
,

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس به مدت 9 روز در شهر اصفهان اجرا شد.

,

سرهنگ اکبر عاصمی اظهار کرد: در این طرح از هزار و 142 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در پایان تعداد 89 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه به دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

,

این مسئول  انتظامی همچنین از صدور اخطاریه پلمپ برای 151 واحد صنفی دیگر در این مدت خبر داد و تاکید کرد: اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، به صورت روزانه انجام می شود و از عموم شهروندان می خواهیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

,

حمل 39 کیلو حشیش با موتورسیکلت 1300 سی سی
فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف 39کیلو و 550 گرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

, حمل 39 کیلو حشیش با موتورسیکلت 1300 سی سی,
,

سرهنگ صادق کاظم زاد خاطرنشان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد افیونی را از ورودی شرق اصفهان وارد این استان کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران یگان امداد شهرستان نائین قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران حین کنترل کلیه محورهای عبوری متوجه حرکت خلاف جهت یک دستگاه موتورسیکلت سنگین با سرعت زیادی در یکی از محورهای فرعی شدند که بلافاصله وارد عمل شدند.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: در یک عملیات ضربتی موتورسیکلت متوقف و در بازرسی از کوله پشتی راکب آن 39 کیلو و 550 گرم حشیش کشف شد.

,

سرهنگ کاظم زاد تاکبد کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 200 میلیون ریال اموال مسروقه
 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 200 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

, دستگیری سارق اماکن خصوصی با 200 میلیون ریال اموال مسروقه,
,

سرهنگ ستار خسروی تصریح کرد : در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

سرهنگ خسروی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و سارقی حرفه ای را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: با دلالت متهم به پلیس آگاهی، تحقیقات از وی صورت گرفت و متهم در تحقیقات انجام شده به 200 میلیون ریال سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، به همشهریان توصیه کرد: در صورتی که محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنایی کافی است، روشنایی لازم را تامین و برای کلیه درب ها به ویژه درب ورودی از قفل های مطمئن استفاده کنند.

,

دستگیری سارق حرفه ای مغازه با 270 میلیون ریال اموال مسروقه
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای مغازه و کشف 270 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

, دستگیری سارق حرفه ای مغازه با 270 میلیون ریال اموال مسروقه,
,

سرهنگ علی جعفری نژاد در گفت و گویی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان خمینی شهر دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: ماموران با انجام برخی کارهای تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کنند.

,

این مسئول انتظامی ادامه داد: این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت 270 میلیون ریال اموال مغازه شهروندان اعتراف کرد.

,

جعفرنژاد خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با تقدیر و تشکر از کارکنان انتظامی این شهرستان در راستای زحمات شبانه روزی آنان از شهروندان درخواست کرد: استخدام افراد مطمئن و با اعتماد، عدم نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد واسناد مالی درمغازه و در مکان های ناامن، در دسترس نبودن اموال قابل حمل وقیمتی، اطلاع داشتن از موجودی دقیق مغازه و انبار وکنترل دوره ای آن اهمیت دهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه