اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان خبر داد؛

کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی با حضور ۲۷۰ استاد دانشگاهی برگزار می شود

کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی با حضور ۲۷۰ استاد دانشگاهی برگزار می شود
رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به حضور ۲۷۰ استاد از ۱۱ استان کشور در کارگاه پیوست نگاری فرهنگی گفت: کارگاه پیوست‌نگاری فرهنگی اساتید دانشگاه‌های ۱۱ استان کشور به میزبانی زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم، اکبر رجبی ظهر امروز در جلسه دیدار با مسئول فرهنگی بسیج اساتید کشور با اشاره به ضرورت توجه به اجرای برنامه های فرهنگی در جامعه نخبگان علمی کشور  اظهار داشت:  سازمان بسیج اساتید در طول سال برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی را برگزار می‌کند که امسال استان زنجان پذیرای بیش از ۲۷۰ نفر از اساتید کشور برای برگزاری سومین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

وی با بیان اینکه این کارگاه در طی مردادماه سال جاری با حضور اساتید ۱۱ استان کشور برگزار می شود، تصریح کرد: اساتید دانشگاهی از استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،  اردبیل، تهران، خراسان شمالی، قزوین، کهکیلویه و بویر احمد، قم، سمنان،گیلان به مدت ۵ روز در این کارگاه حضور پیدا می کنند.

,

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان خاطرنشان کرد: همایش افتتاحیه این کارگاه نیز در روز نخست با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

,

در ادامه این جلسه علیرضا ارجمندی فر معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور ابراز کرد: دزر حوزه فرهنگی در طی سه سال گذشته بحث جنگ نرم را شروع کرده ایم و دوره های تربیت مربی در استانها برگزار شده است.

,

معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به بکارگیری مدرسان و مربیان جنگ نرم در نشستهای سایر دستگاه های فرهنگی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اجرای کارگاه های آموزشی بویژه در حوزه تربیت مربی در استانها تربیت مدرسان متخصص در این زمینه بوده که بتوان از ظرفیت این اساتید در نشستهای فرهنگی سایر نهادها و دستگاهها نیز بهره برد.

,

وی بحث پیوست نگاری فرهنگی را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: پیوست نگاری فرهنگی از سال ۸۶ توسط مقام معظم رهبری برای طرح ها و پروژه های مهم کشور تعیین شده است که با گذشت ده سال از این موضوع متاسفانه در دولتهای مهر ورز و تدبیر و امید اجرایی نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه