اخبار داغ

نفر اول انتخابات شورای شهر تبریز:

شورای پنجم نباید سیاسی شود/ برای کسب کرسی به کسی امتیاز نمی‌دهم

شورای پنجم نباید سیاسی شود/ برای کسب کرسی به کسی امتیاز نمی‌دهم
نفر اول انتخابات شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه شورا جای سیاسی‌بازی نیست، اعلام کرد: در صورت اقبال اکثریت اعضاء مسئولیت ریاست شورای پنجم را خواهم پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با تشکر از مردم تبریز و حمایت دوباره‌ی آن‌ها از او، ابراز داشت: مردم با رأی بالایی که به بنده دادند بار سنگینی را بر دوشم نهادند، در شورای پنجم سعی خواهیم کرد با تعامل و بدون گرایش‌های سیاسی به دنبال ساخت شهر و رفع مشکلات باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

وی ادامه داد: خوشبختانه افرادی که انتخاب شده‌اند پاکدست هستند و دغدغه مردم را دارند، امیدواریم قدم‌های خوبی برداشته شود و با برنامه‌ریزی مناسب به تدریج بار مشکلات شهری را کاهش داده و شهر را برای تبریز 2018 آماده کنیم.

,

منتخب شورای پنجم تبریز با بیان اینکه در این دوره استفاده از ظرفیت‌های گردشگری جزو اولویت‌های اول‌مان خواهد بود، تصریح کرد: تمام مصوبات شورا را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده و میزان شفافیت را ارتقاء خواهیم داد.

,

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به کسب رأی اول در شورا، ریاست او در این دوره استمرار خواهد یافت یا خیر، تاکید داشت: با نظر جمعی و دموکراسی به منتخب اعضاء کمک کرده و با تفاهم و منطق پیش خواهیم رفت؛ نمی‌خواهیم با امتیاز دهی جایگاهی را کسب کنیم و اگر نظر شورا بر ریاست بنده باشد اطاعت می‌کنم و اگر نه از رئیس شورای پنجم همه‌جانبه حمایت خواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه