اخبار داغ

رئیس اداره بازرسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبرداد؛

آغاز ثبت نام ۱۶ هزار کلاس اولی در استان

آغاز ثبت نام ۱۶ هزار کلاس اولی در استان
رئیس اداره بازرسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ما پیش بینی ما برای امسال این است که حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزاردانش آموز کلاس اول در بیش از ۱۲ هزار مدرسه در سطح استان ثبت نام می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا ضیایی، رئیس ستاد نظارت برثبت نام مدارس استان، در گفتگو با خاورستان، درخصوص شروع ثبت نام کلاس اول اظهارکرد: ثبت نام کلاس اول از یک خرداد 96 آغاز می‌شود و محدودیت زمانی نداریم و تا پایان شهریور انجام می‌شود اما توصیه می شود طبق دستورالعمل تا پایان تیرماه ثبت نام انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: ثبت نام کلاس اول هرچه زودترانجام شود به نفع خودمان است به دلیل این که آمار به طور دقیق به دست آوریم تا متوجه شویم کجاها با کمبود مواجه هستیم و بتوانیم قبل ازمهرماه  کمبودها، کلاس ها و معلمان لازم را پیش بینی کنیم.

,

 

,

مسئول رئیس اداره بازرسی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: ما پیش بینی ما برای امسال این است که حدود 15 هزار و 500 تا  16 هزاردانش آموز کلاس اول در بیش از12 هزار مدرسه در سطح استان ثبت نام می‌کنند.

,

 

,

ضیایی تصریح کرد: دستورالعمل ثبت نام کامل آن در سایت ارزیابی وعملکرد که اطلاعاتی درزمینه ی ثبت نام جهت اطلاع اولیا وجود دارد که می توانند ازاین سایت استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه