اخبار داغ

قابل توجه رئیس جمهور منتخب:

دست و پا زدن بازار چرام در باتلاق رکود اقتصادی/فروشندگانی که دیگر مشتری ندارند+عکس

دست و پا زدن بازار چرام در باتلاق رکود اقتصادی/فروشندگانی که دیگر مشتری ندارند+عکس
رکود اقتصادی واژه ای است که در سال های اخیر به اندازه ای تکرار شده است که حتی دانش آموزان ابتدایی هم می توانند درباره ی آن اظهار نظر کنند و این نشان می دهد که در این مدت تمام طبقات و آحاد جامعه از نزدیک رکود را لمس کرده اند اما مشاهده این وضعیت را بازار چرام مشاهده کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام رکود اقتصادی  واژه ای است که در سال های اخیر به اندازه ای تکرار شده است که حتی دانش آموزان ابتدایی هم می توانند درباره ی آن اظهار نظر کنند و این نشان می دهد که در این مدت تمام طبقات و آحاد جامعه از نزدیک رکود را لمس کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

بیشتر شرکت ها و فروشندگان موفق در دوران رکود نه تنها از هزینه های بازاریابی خود نمی کاهند بلکه با به کار بردن شیوه هایی هوشمندانه در بازاریابی، خود را با رفتار جدید مصرف کنندگان وفق می دهند یا به نوعی مجبورند که روندی را طی کنند.

, .,

اما چگونه به تغییر بودجه واکنش نشان دهیم،باید گفت که معمولا به محض اینکه حرف از کاهش بودجه به میان می آید، کسب و کارها از هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی خود می کاهند اما حقیقت این است که چنین کاری در کوتاه مدت نتیجه ای غیر از کاهش فروش ندارد.

,

به قول بسیاری از مردم هر مشکلی راه حلی دارد اما بازار چرام علاره بر اینکه از رونق خارج شده،غرق در باتلاق رکود اقتصادی است.

,

 

,

http://choram.ir

, http://choram.ir,

بازاری که این روزها فروشندگانی دارد که خود مشتری مغازه هستند؛با قدم زدن در این بازار مشاهده خواهید کرد که بازر چرام جایی است که پرنده پر نمی زند.

, .,

از طرفی دیگر می توان علت رکود اقتصادی و مشکلات اخیر را تحریم‌های غرب دانست و فکر نمی‌کنیم که آثار 35 سال تحریم طی یک سال تغییر کرده باشد.

,

امنیت شغلی از دیگر مواردی است که برای بازاریان کشور و همچنین چرام مهم تلقی می شود که ناراحتی  هایی از این باب دارند.

,

اما اگر سوالی درباره اینکه آیا دولت می‌تواند با تصویب یک قانون گامی در راستای خروج اقتصاد از رکود بردارد،از بازاریان چرام پرسیده شود بیان می کنند که قانون اگر اجرایی بشود شاید رکود هم کم شود اما متاسفانه مسئولان فقط شعار می‌دهند و در عمل کاری انجام نمی‌دهند.

,

از طرفی دیگر بازاریان چرام علت تشدید رکود در جامعه را تحریم و سیاست‌های اشتباه دولتمردان می‌داند و می‌گویند که دولت به مردم می‌گوید که تحریم علت این مشکلات است ولی خودشان بهتر می‌دانند که ریشه مشکل کجاست.

, .,

http://choram.ir

, http://choram.ir,

اما فروشندگان چرام خودشان بیان می کنند که دیگر مشتریان به مغازه های آن ها سر نمی زنند زیرا علاوه بر قدرت خرید کم و ضعیف،به سراغ های بازر شهرستان های همجوار می روند.

,

امیدواریم که بازار چرام از وضعیت فعلی خارج شده و با اقدامی شایسته از سوی دولت و مسئولان این مشکل حل و فصل شود.

, .,

 

,

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

,

https://telegram.me/akhbarchoram

, https://telegram.me/akhbarchoram,

 

,

گزارش و عکس:صادق شیخی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه