اخبار داغ

مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان خبر داد:

مطالبات خسارت دیدگان مرکبات گلستان پرداخت شد

مطالبات خسارت دیدگان مرکبات گلستان پرداخت شد
مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان با بیان این مطلب که، تمامی مطالبات خرید تضمینی پرتقال درجه ۳ باغداران مرکبات استان پرداخت شده است افزود: این اقدام در اجرای سیاستهای حمایتی دولت و براساس ابلاغیه وزارت جهادکشاورزی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حکیم گلدی زاده" مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان در خصوص این خبر به خبرنگار ما گفت: تعاون روستایی در اجرای سیاستهای حمایتی دولت و براساس ابلاغیه وزارت جهادکشاورزی اقدام به خرید ۷هزار و۳۰۰ تن پرتقال درجه ۳ باغداران استان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در پاسخ به این سوال که ارزش این خرید چه میزان بوده است افزود: میزان ارزش ریالی خرید مرکبات معادل۳۳میلیارد و۳۸۳ میلیون ریال بود که تمامی مطالبات باغداران پرداخت شد.

,

"گلدی زاده" از استاندار گلستان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی، رییس سازمان جهادکشاورزی استان و مجموعه شبکه تعاون روستایی گلستان خصوصا از همکاری باغدارن سختکوش استان قدردانی و تشکر کرد.

,

گفتنی است؛ در پاییز سال گذشته، سرمای شدیدی استان گلستان را در بر گرفت که به موجب آن خسارت های سنگینی به باغات مرکبات استان وارد گردید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه