اخبار داغ

دور تکرار سن مدیران در دولت حسن روحانی/ باز هم کابینه کهنسالان

دور تکرار سن مدیران در دولت حسن روحانی/ باز هم کابینه کهنسالان
با اعلام کاهش 5 ساله سن مدیران از سوی حسن روحانی در دولت دوازدهم به نظر می رسد سن در دولت او وارد یک دور تکرار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، یکی از بزرگترین انتقاداتی که به دولت یازدهم مطرح شد سن بالای اعضای کابینه بود که منجر به کمتر شدن تحرک و نشاط در دولت می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد،,

 

,

این مشکل به وضوح در بسیاری از وزارت خانه ها قابل مشاهده بود و شاید بتوان برخی از مشکلات این وزارت خانه ها را به سن بالای مسئولین این وزارت خانه یعنی وزیر مربوطه نسبت داد.

,

 

,

با توجه به اینکه نام حسن روحانی از سوی وزارت کشور به عنوان منتخب ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد، بار دیگر این دغدغه به وجود می آید که آیا دوباره بایستی شاهد یک کابینه با سن بالا باشیم؟

,

 

,

در نشست خبری روز گذشته حسن روحانی موضوع سن اعضای کابینه نیز مورد توجه قرار گرفت. حسن روحانی به این مسئله اشاره کرد و وعده هایی برای سن دولتی ها داد که البته این وعده ها چندان امیدوار کننده نیست.

,

 

,

روحانی در این نشست خبری، از کاهش 5 ساله سن مدیران خبر داد. کاهش 5 سال یعنی سن مدیران امروز در سال 91 و این یعنی یک سال مانده به آغاز دولت یازدهم. به عبارت دقیق تر بار دیگر همان بالا بودن سن مدیران در دولت یازدهم تکرار خواهد شد.

,

 

,

به گزارش مرصاد، به نظر می رسد با توجه به سن شخص حسن روحانی، نباید انتظار بیشتری از او داشت که کابینه ای خیلی جوان داشته باشد.

,

 

,

همچنین تداوم برخی از مشکلاتی که ناشی از سن بالای دولتی ها بود، در دولت دوازدهم هم دور از انتظار نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه