اخبار داغ

در ساعت های پایانی رای گیری ۲۹ اردیبهشت

چهارمیلیون نفر در کشور موفق به رای دادن نشدند

چهارمیلیون نفر در کشور موفق به رای دادن نشدند
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه نتوانستیم رای مردم را در ساعات پایانی روز انتخابات اخذ کنیم گفت: به دلیل اینکه انتخابات باید در یک روز برگزار شود حدود چهار میلیون نفر در کشور در ساعت های پایانی موفق به اخذ رای نشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛  شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان مرکزی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان مرکزی در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات وظیفه مسئولین را برای خدمتگزاری سنگین تر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

حسن بیگی اظهار کرد: دولت مردان باید با انجام کارها و فعالیت های خود پاسخ مثبتی را به اعتماد مجدد مردم به دولت بدهند.

,

وی با اشاره به اینکه انتخابات در امنیت و آرامش برگزار شد ادامه داد: در زمان برگزاری انتخابات شاهد هیچ گونه مشکل امنیتی نبودیم.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی پیروز اصلی انتخابات را مردم عنوان کرد و افزود: مردم با حضور خود خوش درخشیدند و صحنه های بی نظیری را رقم زدند.

,

حسن بیگی با بیان اینکه نتوانستیم رای مردم را در ساعت های پایانی اخذ کنیم گفت: به دلیل اینکه انتخابات باید در یک روز برگزار شود حدود چهار میلیون نفر موفق به رای دادن نشدند.

,

 رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی هم در بازدیدی که از برخی از شعبه های اخذ رای داشتیم موفق نشدیم از همه افراد رای بگیریم.

,

وی ادامه داد: انتخابات اردیبهشت ماه ۹۶ تجربه شد تا در انتخابات های بعد خوب ورود پیدا کنیم و صندوق های اخذ رای را افزایش دهیم تا مردم به راحتی رای خود را به صندوق بیندازند.

,

حسن بیگی به آمار مشارکت مردم استان در انتخابات اشاره کرد و گفت: در استان مرکزی یک میلیون و ٥٣ هزار و ٩٥٦ نفر واجد شرایط رای دادن بودندکه از این تعداد ٧٨٨ هزار و ١٣٠ نفر برابر با ٧٤ و ٧٨ صدم درصد در پای صندوق های رای حاضر شدند.

,

وی افزود: از مجموع آرای ماخوذه ٣٧٦ هزار و ٩٠٥ رای برابر با ٤٨ و ٩٦ صدم درصد به حسن روحانی و ٣٧٧ هزار و ٩٨ نفر معادل ٤٨ و ٩٨ صدم درصد به ابراهیم رئیسی اختصاص یافت.

,

حسن بیگی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ١١ هزار و ٤٤٩ رای معادل یک و ٤٩ صدم درصد به مصطفی میرسلیم و چهار هزار و ٤٣٧ رای برابر با ٥٨ صدم درصد به مصطفی هاشمی طبا اختصاص یافت.

,

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: یکهزار و ۷۰ شعبه اخذ رای برای ریاست جمهوری و یکهزار و ۴۲۰ شعبه برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر بود.

,

وی ادامه داد: همچنین ۲۵ هزار نفر دست اندرکاران انتخاباتی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه