اخبار داغ

درد دل یک جوان بلوچستانی؛

آقای نماینده جوابگوی مشکلات و مطالبات مردم جنوب سیستان وبلوچستان باشید

آقای نماینده جوابگوی مشکلات و مطالبات مردم جنوب سیستان وبلوچستان باشید
آقای نماینده چه اقداماتی برای مردم منطقه جنوب سیستان وبلوچستان انجام شده، چرا در دوران انتخابات قول و وعده های خالی به مردم ساده حوزه انتخابی خود دادید،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، جناب اقای حاج عبدالغفور ایرانژاد این چهارمین دوره ای است نماینده مردم درمجلس هستید، آیا یک بار پشت تریبون مجلس رفتید صبحت کنید تاهمه بشنوند دلشون خنک بشه نماینده چابهار دارد مشکلات مردم را مطرح میکند، نکنه میکروفون مجلس باگروه خونی شما مشکل دارد یه زمانی اتصال برقی کند!! نامه های تذکری که به وزیران می دهید پر از غلط املایی است.
چندسال است توکمیسیون آب وکشاورزی هستید آیا یک وجب لوله کشی ازسد زیردان برای روستای اطراف این سد انجام داده اید؟
درطول مسیررودخانه باهوکلات که به سدپیشین متصل است چندتا بند بتونی درست کردی که آب الکی به دریا نره تا مردم کشاورزی کنند و جوابگو نیست؛ آب شیرین کن کنارک جوابگوآب مصرفی مردم نیست ایا تا به حال کاری عملا دراین مورد انجام داده ابی که دل مردم خوش شود.
مرز ریمدان به همت فرماندار سابق شهرستان چابهار جناب موهبتی رسمی شد ولی  منتظر بودجه است تا رسما کارخودش را شروع کند چقدر بودجه گرفتید.
یکی ازمعضلات مردم چابهار ساماندهی حاشیه نشینی این شهرستان است شما چه اقداماتی چه کارهایی برای مردم این منطقه انجام دادین، چرا در دوران انتخابات قول و وعده های خالی به مردم ساده حوزه انتخابی خود دادید، شما که نمیتوانید جواب تلفن های مردم را بدهید چرا نماینده شدید ادم قبل هرازکاری باید فکر همه چی را بکند.
اقای نماینده چرا فقط یک عده ادم های پولدار را فقط تحویل میگیرید این مردم فقیر چه گناهی کردند که انها را تحویل نمیگیرید درحالیکه با رای این مردم نماینده شدید.
چرا کسانی که شما را دعوت میکنند بایک لشکر میرید مهمانی درحالیکه بعضی از مردم نان شب ندارند بخورند.
حتما این را میدانید که درمقابل حقوقی که میگیرید باید مشکلات مردم مظلوم و محروم را حل کنید نه مشکلات پولداران را، آنهایی که پول دارند خودشون میتوانند مشکلات خودشون را حل کنند به فکر مشکلات وبدبختی های مردم مظلوم باشید.
به مردم بخش نگور قول راه اندازی دفتر نماینده و پاسخگویی به مشکلات مردم را دادین کجا شد دفتر، چرا بعد ازیکسال دفتر چابهار را افتتاح کردی.
اقای نماینده از آه این مردم مظلوم بترس!!
کنارک که محل زندگی شما است چرا جاده دوبانده نیست و ما شاهد تصادفات بسیاری در این جاده هستیم، شهر کنارک کوچه وخیابانهای شهر تنگ وباریک است ادم فکر میکند در پاکستان مثل جیوانی و گوادر زندگی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه