اخبار داغ

به اتهام ورود غیرمجاز و تخریب مراتع و مزارع؛

6 نفر از عشایر در اسدآباد بازداشت شدند

6 نفر از عشایر در اسدآباد بازداشت شدند
دادستان شهرستان اسدآباد از بازداشت 6 نفر از عشایر در این شهر خبر داد و گفت: این امر به اتهام ورود غیرمجاز به مراتع منابع طبیعی، تخریب مزارع روستایی و حمل اسلحه غیرمجاز صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدجواد هاجرپور در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛  از  ورود غیرمجاز برخی از عشایر به منطقه روستایی گلدره اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: به دنبال شکایت‌ها و درخواست‌هایی که در زمینه ورود غیرمجاز برخی از عشایر به این منطقه داشتند، این امر از طریق  نیروهای انتظامی ومنابع طبیعی پیگیری و تذکرات شفاهی و کتبی به آنان داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدجواد هاجرپور در گفت‌وگو با خبرنگار , آوای سیدجمال؛,   از  ورود غیرمجاز برخی از عشایر به منطقه روستایی گلدره اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: به دنبال شکایت‌ها و درخواست‌هایی که در زمینه ورود غیرمجاز برخی از عشایر به این منطقه داشتند، , این امر , از طریق  نیروهای انتظامی ومنابع طبیعی پیگیری و تذکرات شفاهی و کتبی به آنان داده شد.,

وی ادامه داد: البته به دنبال تکرار مکررات این موضوع و اتهاماتی که بر برخی از آنان مانند تخریب مزارع، استاده از چراگاه‌ها در اراضی ملی، حمل اسلحه غیرمجاز، تهدید و توهین به مأموران انتظامی بود، 6 نفر از آنان بازداشت شدند.

,

دادستان شهرستان اسدآباد با قدردانی از زحمات و همکاری نیروی انتظامی گفت: وجود این مأموران موجب شد تا از درگیری‌های احتمالی بین عشایر و روستائیان جلوگیری شود.

,

وی با اشاره به اینکه افراد عشایر در شهرستان اسدآباد متولی ندارند، از مسئولان استان و شهرستان خواست برای حل این مشکلات، متولیان این قشر پیشگام شوند.

,

هاجرپور یادآور شد: با وجود متولیانی برای قشر عشایر بهتر میتوان موارد و مشکلات آنان را پیگیری و در راستای آن گام برداشت و یا موارد ضروری را به آنان متذکر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه