اخبار داغ

برخورد ۳ دستگاه خودرو در اتوبان کاشان-نطنز حادثه آفرید

برخورد ۳ دستگاه خودرو در اتوبان کاشان-نطنز حادثه آفرید
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر از تصادف ۳ دستگاه خودرو پراید، پیکان و وانت پیکان در اتوبان کاشان-نطنز داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز،مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار کرد: صبح امروز در اتوبان کاشان به نطنز سه دستگاه خودرو پراید، وانت پیکان و پیکان با یکدیگر برخورد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

عباس عابدی در تشریح جزییات این خبر گفت: در اثر این تصادف که ساعت 10 و 33 دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس اعلام شد، 6 نفر شامل 3 زن و 3 مرد مجروح شدند.

,

وی با اشاره به اعزام 4 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه، خاطرنشان کرد: دو واحد امدادی از اورژانس، یک واحد از هلال‌احمر و یک آمبولانس از بیمارستان فاطمیه به محل این حادثه اعزام شدند.

,

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: 5 تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز و 1 نفر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
گفتنی است تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در فروردین ماه امسال 12 هزار و 199 بیمار و مصدوم را پس از انجام خدمات درمانی اولیه، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند و سه هزار و 113 نفر را به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه