اخبار داغ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی :

دولت مدیران کارآمد از هر جناحی را به کار گیرد/ مطالبات ضروری زندگی مردم پاسخ داده شود

دولت مدیران کارآمد از هر جناحی را به کار گیرد/ مطالبات ضروری زندگی مردم پاسخ داده شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه انتخاب مدیران در دولت جدید گفت: دولت باید از تمام گرایش ها استفاده و مدیریت های کارامد و اثر گذار را باید از هر جناحی به کار گیرد تا یک دولت فراگیر داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته در گفتگو با صبح الوند، با اشاره  به حضور حماسی مردم در انتخابات افزود:  در هیج جای دنیا بالای 50 درصد در انتخابات شرکت نمی کنند اما این حضور حماسی دنیا را مبهوت کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم تاکیدات رهبری بر حضور حداکثری مردم افزود: مردم با این حضورشان امنیت را تثبیت و نشان دادند که ولایی هستند و کلام رهبر را مدنظر خودشان قرار می دهند.

,

 

,

وی تاکید کرد: این حضور بیش از 70 درصد یعنی یک شاهکار و  تحول در دنیا  و این نشان میدهد که مردم ما مردم خوبی هستند  و از حضورشان قدردانی می کنم.

,

 

,

خجسته با اشاره به نحوه انتخاب  مدیران در دولت جدید افزود: دولت باید از تمام گرایشها  استفاده  و مدیریت های کارامد که اثر گذار هستند را باید  از هر جناحی به کار بگیرند تا یک دولت فراگیر داشته باشیم.

,

 

,

*مردم خواستارایجاد یک فضای وحدت و همدلی در کشور هستند

, *مردم خواستارایجاد یک فضای وحدت و همدلی در کشور هستند ,

وی با اشاره به مطالبات مردمی از دولت جدید افزود: مردم مطالبات خودشان را به طروق مختلف مطرح کردند و آنچه که برای آنها  مهم است ایجاد  یک فضای وحدت و ندای همدلی در کشور جهت انجام کار برای مردم است.

,

 

,

رییس مجمع نمایندگان استان همدان  نیاز اصلی مردم را معیشت برشمرد و افزود: گرانی دارد غوغا می کند و دولت در گام اول باید معیشت مردم را تنظیم و کنترل کند.

,

 

,

*دولت اقدامات لازم را در خصوص همسان سازی حقوق ها انجام دهد

, *دولت اقدامات لازم را در خصوص همسان سازی حقوق ها انجام دهد,

وی افزود: دولت در خصوص همسان سازی حقوق ها که مجوز آن  صادر شده است بایداقداماتی انجام دهد و فضای کسب و کار را پویا و تولید را تقویت و  تمام تلاش خود را در جذب سرمایه گذار داخلی و خاجی به کار گیرد.

,

 

,

خجسته اولین انتظار مردم از هر دولتی را ایجاداشتغال دانست و افزود: این همه بیکار و جوان  داریم و این جوانها سرمایه ملی ما هستند  و اگر غفلت کنیم پر پر می شوند.

,

 

,

* وظیفه شرعی و قانونی همه دولتمردان ایجاد اشتغال است

, * وظیفه شرعی و قانونی همه دولتمردان ایجاد اشتغال است,

وی تاکید کرد: وظیفه شرعی و قانونی همه دولتمردان چون مجری قانون هستند ایجاد اشتغال ، معیشت و ازدواج جوانان  است که در نهایت یک امیدی برای مردم ایجاد کنند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و ظلم ستزی ذات هر نظام و انتظار مردم از مسئولیناست افزود: هر مسئولی بایداستکبار ستیز و در مقابل دنیا  مقتدرانه عمل کند و همینکه ضعف نشان دهیم انها ورود پیدا خواهند کرد.

,

 

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  در پایان مهمترین نیاز مردم را امنیت دانست  و افزود: امنیت کشور با حضور مردم تثبیت شد و دولت هم روز به روز باید این امنیت را تقویت و توطئه های دشمنان را خنثی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه