اخبار داغ

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه استان مطرح کرد؛

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس/ اصفهان میزبان یادواره بزرگ شهدای عملیات فصل بهار

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس/ اصفهان میزبان یادواره بزرگ شهدای عملیات فصل بهار
قاسمی از برگزاری یادواره بزرگ شهدای عملیات فصل بهار در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان در روز پنجشنبه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز،مسئول مرکز حفظ آثار سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر به‌نوعی نماد حماسه، ایثار و مقاومت ملت شریف ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

حسین قاسمی بابیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شد، گفت: در این روز رزمندگان اسلام پیروزی غرورمندانه را با دستان خالی رقم زدند.

,

وی با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار کرد: نقش لشکریان خدا در این روز بیش‌ازپیش جلوه‌گر شد.

,

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تأکید کرد: گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، بر محور پاسداشت حماسه و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

,

قاسمی با اشاره به برخی از برنامه‌هایی که به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی برگزار می‌شود، گفت: بازسازی عملیات بیت‌المقدس در شهرستان فلاورجان به مدت سه شب و برپایی نمایشگاه‌های مختلف دفاع مقدس در سطح استان ازجمله برنامه‌هایی است که برای این حماسه تدارک دیده‌شده است.

,

وی از برگزاری یادواره بزرگ شهدای عملیات فصل بهار اصفهان خبر داد و گفت: این یادواره پنجشنبه چهارم خردادماه از ساعت 17 در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

,

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، یادواره‌های شهدا و تقدیر از ایثارگران و اعزام راوی به مساجد، مراکز فرهنگی و دولتی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌ها در طول این هفته خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه