اخبار داغ

در حال بروز رسانی

حمله تروریستی در منچستر ۲۲ کشته برجا گذاشت/ تبلیغات انتخاباتی احزاب سیاسی متوقف شد/ داعش حمله منچستر را برعهده گرفت

حمله تروریستی در منچستر ۲۲ کشته برجا گذاشت/ تبلیغات انتخاباتی احزاب سیاسی متوقف شد/ داعش حمله منچستر را برعهده گرفت
وقوع انفجاری در محل برگزاری کنسرتی درشهر منچستر انگلیس، تا کنون ۲۲ کشته شامل چندین کودک و ۵۹ زخمی بر جای گذاشته است و در پی آن تبلیغات انتخاباتی احزاب سیاسی متوقف و دولت تشکیل جلسه فوری داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس؛  دوشنبه شب به وقت منچستر، رسانه‌های محلی انگلیس از شنیده شدن صدای انفجاری قدرتمند در شهر منچستر انگلستان خبر دادند و بنا بر اعلام پلیس، در این حادثه دستکم 22 تن کشته و 59 نفر زخمی شده‌اند که اکثرا کودک و نوجوان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته سایت شبکه «اسکای نیوز»، این انفجارها در سالن سرپوشیده «منچستر آرنا»، جایی که یک کنسرت خواننده آمریکایی با حضور کودکان و نوجوانان در حال برگزاری بوده، رخ داده است.

,

هرچند ابتدا گفته شد که احتمالا یکی از بلندگوهای سالن منفجر شده، اما ساعتی بعد پلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد فعلا این حادثه را یک تروریستی می‌داند. ترزا می نخست وزیر انگلیس هم این حادثه را حمله تروریستی نامید.

,

تاره‌ترین خبرها در رابطه با انفجار منچستر بدین شرح است:

,

نام دومین قربانی حادثه منچستر، منتشر شد

,

نام دومین قربانی حادثه منچستر ساعت‌ها بعدازوقوع آن منتشر شد. سافی رُز دختر بچه هشت ساله‌ایست که در حمله تروریستی شب گذشته در منچستر جان خود را از دست داد.

,

داعش حمله منچستر را برعهده گرفت

,

شبکه خبری اسکای‌نیوز عربی خبر داد، گروهک تروریستی داعش حمله شب گذشته به کنسرت منچستر را برعهده گرفت. گروهک داعش گفت، یکی از اعضایش حمله تروریستی داعش را بوسیله بمب‌هایی که در کنسرت جاسازی شده بود، انجام داده است.

,

یورش پلیس به آپارتمانی در یکی از محله‌های منچستر

,

خبرنگار گاردین نوشت، پلیس به یک آپارتمان در منطقه والی رنج در منچستر یورش بردند. ده‌ها افسر پلیس با خودروهای بی‌نشان به آپارتمانی در یکی از خیابان‌های منچستر یورش بردند و در خیابان‌‌های اطراف این خانه حضور دارند.

,

,

, ,

 

,

فرد دستگیر شده، ربطی به حمله شب گذشته ندارد

,

روزنامه دیلی میل نوشت، فردی که پلیس مسلح منچستر در عملیات مرکز خرید آردنِیل اواسط روز سه‌شنبه دستیگر کرد، ارتباطی با حادثه شب گذشته در کنسرت این شهر ندارد.

,

محمود عباس تسلیت گفت

,

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حادثه تروریستی منچستر را محکوم کرد. وی در پیامی به مردم و دولت انگلیس و خانواده قربانیان تسلیت گفت.

,

ملکه انگلیس نسبت به حادثه منچستر ابزاز تاسف کرد

,

ملکه الیزابت هم در بیانیه‌ای بهت و ناراحتی خود را نسبت به وقوع این حادثه اعلام کرد. وی با تشکر از نیروهای امدادی و اورژانسی انگلیس از همکاری مردم کشورش تشکر کرد.

,

مرکز خرید آردنِیل بازگشایی شد

,

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان خبر داد، مرکز خریدی که در مرکز منچستر تخلیه و توسط پلیس محاصره شده بود، بازگشایی شد.

,

پلیس یک نفر را دستگیر کرد

,

پلیس منچستر فرد 23 ساله‌ای را در رابطه با حادثه انفجار شب گذشته، در مرکز خرید آردنِیل منچستر دستگیر کرده است.

,

تخلیه یک مرکزخرید در مرکز منچستر و شنیده شدن صدای مهیب

,

یک مرکز خرید در مرکز شهر منچستر اواسط روز سه‌شنبه ساعاتی بعد از حمله تروریستی به کنسرتی در همین شهر، تخلیه شد و برخی شاهدان از شنیدن صدای مهیبی خبر دادند.

,

پلیس مسلح با حضور در مرکز خرید آرندِیل محوطه اطراف آن را محاصره کرد. هنوز معلوم نیست که آیا این حادثه با حادثه شب گذشته در ارتباط بوده است یا خیر.

,

ترزا می: سطح هشدار امنیتی همچنان جدی است

,

ترزا می نخست وزیر انگلیس بعد از برگزاری جلسه اضطراری با افسران و فرماندهان پلیس، نیروهای امنیتی و وزرای کابینه در کنفرانس خبری گفت 22 نفر به اضافه فرد بمب‌گذار کشته شدند که مجموع کشته‌ها 23 نفر بوده و 59 نفر دیگر زخمی و تحت درمان در 8 بیمارستان منچستر هستند.

,

نخست وزیر انگلیس گفت، سطح هشدار امنیتی در انگلیس در سطح بالایی قرار دارد و جدی است که این به معنای احتمال وقوع حوادث تروریستی در هر زمانی در این کشور است.

,

وی افزود، امروز یک جلسه اضطراری کبرای دیگر در منچستر برگزار خواهد کردو تصریح کرد تروریسم هیچ‌گاه موفق نخواهد بود و مردم و دولت انگلیس چیره خواهند شد.

,

بعد از این جلسه اضطراری، شبکه خبری اسکای نیوز خبر داد عامل حمله شناسایی شده است اما هویت وی فعلا اعلام نمی‌شود.

,

در حالی که دو هفته تا انتخابات سراسری در بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز، ایرلندشمالی) باقی مانده است، ترزا می بار دیگر از تعلیق فعالیت‌های انتخاباتی در سراسر این کشور خبر داد اما نگفت این تعلیق تا چه زمان ادامه خواهد داشت.

,

,

, ,

 

,

گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و می

,

 

,

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ترزا می نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگویی تلفنی درباره حادثه منچستر صحبت کردند. ترامپ تسلیت خود را به دولت و مردم انگلیس ابراز داشت.

,

شناسایی اولین قربانی حادثه منچستر

,

اولین قربانی حادثه تروریستی شب گذشته منچستر شناسایی شد. پلیس انگلیس خبر داد جرجینا کلندر دختر 18 ساله‌ایست که در کنسرت شب گذشته کشته شد.

,

پرچم سفارت آمریکا در لندن، در سطح پایین برافراشته شد

,

سفارت آمریکا در لندن در توییتر خود نوشت «پرچم ما به نشانه احترام به کسانی که از حمله تروریستی دیشب متاثر بودند، پایین‌تر کشیده شد.» سفارت آمریکا در انگلیس با حادثه دیدگان منچستر ابراز همدردی کرد.

,

,

, ,

 

,

فدریکا موگرینی تسلیت گفت

,

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به حادثه منچستر گفت، امروز روز خیلی ناراحت کننده‌ای برای اروپا است و از سوی خودش و کل اتحادیه اروپا به انگلیس و نخست وزیر و مقامات این کشور تسلیت می‌گوید.

,

وی افزود، ترس فائق نخواهد شد و جوانان اروپا همچنان از آزادی،‌ شادی و زندگی در کنار هم لذت خواهند برد.

,

پرچم‌ها در ساختمان مرکزی پلیس لندن به حالت نیمه‌افراشته درآمد

,

در ساختمان مرکزی پلیس لندن، پایتخت انگلیس هم پرچم‌ها به حالت نیمه افراشته در‌امد تا افسران پلیس لندن با مردم منچستر و قربانیان این حادثه همدردی کند.

,

,

, ,

 

,

نخست وزیر فرانسه: در کنار مردم انگلیس هستیم

,

ادوار فیلیپن نخست وزیر جدید فرانسه این اقدام تروریستی را محکوم کرد و گفت بزدلانه‌ترین شکل حمله تروریستی اتفاق افتاد و مانند حادثه سال گذشته پاریس، تروریسم این بار در منچستر دختران نوجوان را هدف قرار داد. وی با ابراز ناراحتی عمیق ازاین حادثه گفت که مردم فرانسه در کنار مردم انگلیس هستند.

,

ترامپ: عاملان حمله منچستر، بازنده هستند

,

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در کرانه باختری به سر می‌برد گفت عاملان حمله منچستر، بازنده هستند. همچنین همسر وی ملانیا ترامپ هم با قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

,

ترامپ تاکید کرد، عاملان این حادثه شرور و بازنده هستند و افزود، نمی‌توان کشتار مردم بیگناه را تحمل کرد و تروریسم باید از بین برود. دونالد ترامپ همچنین گفت که آمریکا در کنار مردم انگلیس ایستاده است.

,

پوتین، تسلیت گفت

,

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه حادثه منچستر را به نخست وزیر انگلیس تسلیت گفت.

,

ابراز همدردی نخست وزیر سابق انگلیس

,

دیوید کامرون نخست وزیر سابق انگلیس هم با قربانیان شب گذشته در منچستر ابراز همدردی کرد و از نیروهای امدادی به دلیل شجاعت در ارائه خدمات قدردانی کرد.

,

آلمان: شانه به شانه در کنار انگلیس هستیم

,

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در بیانیه‌ای گفت گزارش‌های منچستر را با ناراحتی بسیار دنبال می‌کند و کشورش شانه به شانه کنار انگلیس می‌ایستد. خانم مرکل در ادامه گفت این حمله تروریستی اراده برای همکاری با یکدیگر در مقابله با افرادی که چنین برنامه‌هایی را دارند، تقویت می‌کند.

,

فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهور آلمان هم ضمن شوکه کننده خواندن حادثه منچستر، با قربانیان و مجروحان آن ابراز همدردی کرد.

,

پرچم‌ها کمیسیون اروپا به حالت نیمه‌افراشته درآمدند

,

پرچم‌های مقابل کمیسیون اروپا در بروکسل برای همدردی با منچستر به حالت نیمه افراشته درآمدند. 

,

,

, ,

 

,

پرچم‌های دانینگ استریت به حالت نیمه‌افراشته درآمد

,

برای همدردی با شهر منچستر و قربانیان حادثه شب گذشته این شهر، پرچم‌های دانینگ استریت مقر دولت انگلیس دقایقی پیش از شروع جلسه اضطراری کبرا، به حالت نیمه افراشته درآمدند.

,

,

, ,

 

,

حادثه منچستر، تدابیر امنیتی در لندن را افزایش داد

,

بعد از حمله تروریستی در شهر منچستر، تدابیر امنیتی در لندن پایتخت انگلیس هم افزایش یافته است. صادق خان شهردار لندن طی بیانیه‌ای درباره حادثه منچستر ضمن وحشیانه خواندن این حمله نوشت، لندن در کنار منچستر است. وی با خانواده قربانیان و تمامی کسانی که از این حادثه آسیب دیده‌اند ابراز همدردی کرد.

,

روسیه استاندارد دوگانه غرب در قبال حادثه منچستر را محکوم کرد

,

کاخ کرملین ضمن محکوم کردن استاندارد دوگانه غرب در قبال حادثه منچستر گفت که «جبهه مشترک مقابله با تروریسم» برنامه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه باید به کار گرفته شود.

,

کمیسیون اروپا بر تعهد برای شکست عاملان جنایات تاکید کرد

,

ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا هم در بیانیه‌ای ناراحتی بسیار و بهت خود را از حادثه وحشیانه منچستر بیان کرد. وی ضمن ابراز همدردی عمیق با نخست وزیر و مردم انگلیس افزود، چنین حملات بزدلانه‌ای به تقویت تعهد برای شکست عاملان جنایت منجر می‌شود.

,

مکرون: فرانسه در کنار انگلیس با تروریسم مبارزه می‌کند

,

امانوئل مکرون رئیس جمهور جدید فرانسه هم در بیانیه‌ای ضمن همدردی با مردم انگلیس گفت فرانسه برای مقابله با تروریسم با انگلیس همکاری می‌کند. وی در بیانیه‌ای وحشت و بهت خود را از وقوع این حادثه در شهر منچستر ابراز و گفت به زودی با نخست وزیر انگلیس صحبت می‌کند. 

,

ابراز همدردی پاریس و نیویورک با منچستر

,

خانم آن ایدالگو شهردار پاریس و همچنین بیل دوبلاسیو شهردار نیویورک همراهی خود با شهر منچستر را ابراز داشتند و با مردم این شهر ابراز همدردی کردند.

,

ابراز تاسف کانادا و هند

,

جاستین ترودو نخست وزیر کاندا هم با تسلیت به انگلیس حادثه شب گذشته منچستر را وحشتناک خواند و از همه خواست قربانیان و خانواده‌هایشان را به یاد داشته باشند.

,

نرندا مودی، نخست وزیر هند هم شدیدا این حادثه را محکوم کرد و با خانواده‌های قربانیان و با مجروحان این حادثه ابراز همدردی کرد.

,

واکنش استرالیا و ژاپن به حمله منچستر

,

ملکولم ترنبال نخیت وزیر استرالیا این حمله را اقدامی جنایی خواند و گفت هیچ چیز بدتر از حمله به کودکان و نوجوانان نیست.

,

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن هم در تماسی با ترزا می نخست وزیر انگلیس همراهی توکیو با لندن را اعلام کرد. یوشیهیده سوگا سخنگوی دولت ژاپن هم این حادثه را محکوم کرد و گفت اگر این حادثه تروریستی باشد، چنین حوادثی اصلا توجیه ندارند. وی ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان برای بهبود مجروحان دعا کرد.

,

ایران حمله منچستر را به شدت محکوم کرد

,

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی شب گذشته در منچستر انگلیس را به شدت محکوم کرد و ریشه و منشاء فکری حوادث تروریستی که در میرجاوه ایران و در منچستر انگلیس دست به اقدامات خشونت‌بار و غیرانسانی می‌زنند را یکی خواند.

,

سخنگوی وزارت خارجه ایران با خانواده قربانیان حادثه منچستر ابراز همدردی کرد و گفت باید با اتحاد و اراده تمامی کشورهایی که قربانی افکار و اندیشه‌های افراط گرایانه و تروریستی تکفیری این گروه‌ها هستند، مقابله جدی، هدفمند و صادقانه صورت گیرد.

,

ابراز تاسف شهردار و رئیس شورای شهر منچستر

,

اندی برنهام شهردار منچستر گفت هر آنچه لازم باشد برای خانواده قربانیان و حادثه دیده‌گان انجام می‌دهد. وی از حمایت‌های همه کشور تشکر کرد و گفت این حادثه اقدامی شرورانه بود.

,

سر ریجارد لیس رئیس شورای منچستر گفت این حادثه مردم منچستر را از هم نمی‌پاشد و تروریسم هیچ وقت پیروز نخواهد شد.

,

افزایش کشته‌ها به 22 نفر

,

پلیس منچستر صبح روز چهارشنبه گفت تعداد کشته‌های سه‌شنبه شب در منچستر به 22 نفر افزایش یافت. شب گذشته تعداد قربانیان 19 نفر اعلام شده بود.

,

پلیس منچستر گفت فردی که این بمب‌گذاری را انجام داده خودش نیز کشته شده است. پلیس افزود مجروحان که حدود 60 نفر بودند در بیمارستان‌ها درمان می‌شوند.

,

وی افزود، جزییات بیشتر این حادثه و عاملان آن بعدا اعلام خواهد شد. وی افزود تا زمانی که تحقیقات در این محل ادامه دارد، مردم به محل حادثه و اطراف آن نزدیک نشوند.

,

پلیس منچستر از مردم خواست هوشیار باشند و هر مورد مشکوکی را به پلیس گزارش دهند.

,

وزارت کشور انگلیس جلسه اضطراری تشکیل می‌دهد

,

«امبر رود» وزیر کشور انگلیس که جلسه اضطراری کبرا را برگزار می‌کند ضمن ابراز همدردی با قربانیان گفت، حمله وحشیانه منچستر کودکان و نوجوانان را هدف قرار داد که آسیب‌پذیرت از دیگران هستند.

,

وی ضمن محکوم کردن این حادثه گفت برای خانواده‌های قربانیان و تمام کسانی که از این حادثه آسیب دیده‌اند، دعا می‌کند. خانم رود گفت مردم باید هوشیار باشند اما اضطراب نداشته باشند و اگر مساله‌ای هست که باید گزارش کنند، با پلیس تماس بگیرند.

,

,

, ,

 

,

در جلسه فوری کبرا، مایکل فالن وزیر دفاع، افسران و رؤسای سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی حضور خواهند داشت.

,

لغو تبلیغات انتخاباتی در سراسر انگلیس

,

ترزا می نخست وزیر انگلیس که طی هفته‌های اخیر تا 8 ژوئن (18 خرداد) مشغول تبلیغات و سفرهای انتخاباتی است، با لغو سفرهای روز سه‌شنبه(امروز) تشکیل جلسه کبرا می‌دهد.

,

کمیته اضطراری دولت انگلیس با تشکیل جلسه کبرا درباره حادثه منچستر گفت‌وگو خواهند کرد و اگر اثبات شود که این حادثه تروریستی بوده است، بعد از بمب‌گذاری سال 2005 که 52 نفر در انگلیس کشته شده بودند، این حادثه بدترین حمله تروریستی در انگلیس است.

,

واکنش سران احزاب سیاسی انگلیس

,

همچنین «تیم فارون» رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس سفرهای انتخاباتی خود را لغو کرد و سخنگوی این حزب حادثه منچستر را خبر بسیار ناراحت‌کننده‌ای عنوان کرد. فارون نیز گفت حمله شوکه کننده و وحشتناکی بود که کودکان ونوجوانان را هدف قرار داد.

,

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس هم گفت حادثه منچستر وحشتناک بود و با قربانیان ابراز همدردی کرد.

,

علاوه بر این، خانم نیکولا استرجون وزیر اول اسکاتلند گفت این خبر اندوه‌بار بود و و با تمام کسانی که از این حمله وحشیانه آسیب دیده‌اند، ابراز همدردی کرد.

,

پل ناتال رئیس حزب استقلال بریتانیا (یوکیپ) نیز با اعلام توقف تبلیغات و سفرهای انتخاباتی این حزب با قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

,

ابراز همدردی شورای اروپا

,

دونالد توسک رئیس شورای اتحادیه اروپا نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت با منچستر و با قربانیان این حادثه همدردی می‌کند. 

,

ابراز همدردی چین

,

شی جینپینگ رئیس جمهور چین بعداز حادثه منچستر در پیامی خطاب به الیزابت دوم ملکه انگلستان ضمن ابراز همدردی گفت در شرایط سخت، چین محکم در کنار انگلیس می‌ایستند.

,

ناراحتی عمیق خواننده کنسرت منچستر

,

آریانا گراندی خواننده کنسرت شب گذشته منچستر در توییتر خود ضمن ابراز ناراحتی عمیق از این حادثه نوشت «از اعماق قلبم متاسفم. هیچ واژه‌ای نمی‌توانم به زبان بیاورم.»

,

,

, ,

 

,

در بیانیه پلیس انگلیس آمده است: «فعلا این حادثه را یک حمله تروریستی فرض می‌کنیم، تا زمانی که خلاف آن ثابت شود.»

,

این انفجار زمانی رخ داده که کنسرت «آریانا گراندی» خواننده‌ای که اغلب هوادارانش نوجوان هستند، در حال اتمام بوده است.

,

خانم می نخست وزیر انگلیس هم در بیانیه‌ای با قربانیان این حادثه و خانواده‌هایشان ابراز همدردی کرد و گفت دولت تلاش می‌کند جزییات حادثه را پیدا کند. وی پیشتر گفته بود، این حادثه احتمالا یک «حمله تروریستی وحشتناک» بوده است.

,

,

,

, ,

شاهدان هم می‌گویند اغلب قربانیان این حادثه نوجوان و کودک بوده‌اند. یکی از شاهدان، به روزنامه «اکسپرس» گفته است که بین 20 تا 30 جسد را دیده که روی زمین افتاده بودند.

,

ویدئوهای منتشر شده، نشان می‌دهد که تماشاگران پس از شنیدن صدای انفجار، سراسیمه از ساختمان فرار می‌کنند.

,

ویدئوی دیگری هم لحظه انفجار را ثبت کرده است. در این ویدئو، نور ناشی از انفجار قابل مشاهده است و پس از آن هم صدای بلندی به گوش می‌رسد.

,

در پی این حادثه، نیروهای ویژه ضدتروریسم انگلیس در محل حاضر شده و ساختمان را به محاصره درآوردند. دقایقی بعد، خودروهای واحد چک و خنثی بمب هم به محل اعزام شده‌اند.

,

«مجید خان» یکی از شاهدان حادثه به روزنامه ایندیپندنت گفته است: «من و خواهرم به همراه دیگران داشتیم اجرای "آریانا گراندی" را در سالن منچستر تماشا می‌کردیم. همگی داشتیم از محل خارج می‌شدیم که حوالی ساعت 10:40، 10:45 شب، صدای شدید بمب‌مانندی، شنیده شد و همه را به هم ریخت. همه ما تلاش می‌کردیم تا از سالن فرار کنیم.»

,

در پی این حادثه، ایستگاه قطار «ویکتوریا»، دومین ایستگاه بزرگ منچستر که در نزدیکی محل حادثه قرار دارد، هم تخلیه شد.

,

گفته می‌شد که یک بمب منفجر نشده هم در ایستگاه ویکتوریا کشف شده و واحدهای خنثی‌سازی به این ایستگاه اعزام شده‌اند.

,

منابع بیمارستانی می‌گویند با توجه به نوع  جراحات، عامل انفجار احتمالا یک بمب مملو از میخ بوده است. در این بمب‌ها، میخ‌ مانند ترکش عمل می‌کند.

,

تصویری از توییت یک کاربر تعلیق‌شده نشان می‌دهد که وی ساعاتی قبل از انفجار، با هشتگ «داعش»، از تهدید در سالن منچستر آرنا خبر داده است.

,

,

, ,

انتشار این تصویر، گمانه‌زنی‌ها در مورد تروریستی بودن این حادثه را تقویت کرده است.

,

شبکه «ان‌بی‌سی» به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکایی گزارش داده است که سرویس امنیتی انگلیس احتمال می‌دهد که این حادثه یک انفجار انتحاری بوده باشد.

,

,

, ,

 

,

بنا بر اعلام پلیس، یک شی مشکوک که احتمالا بمب بوده هم توسط واحد خنثی‌سازی، در منطقه «کتدرال گاردنز» در نزدیکی ایستگاه «ویکتوریا» به صورت کنترل‌شده، منفجر شده است.

,

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که در خاورمیانه به سر می‌برد، در جریان این حادثه قرار گرفته است. مقامات اطلاعاتی دو کشور هم گفت‌وگو کرده‌اند.

,

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته، اما حساب‌های کاربری وابسته به اعضای داعش در شبکه‌های اجتماعی، از این حادثه اظهار خوشحالی کرده‌اند.

,

منابع امنیتی اعلام کردند فرد بمبگذار، احتمالا مردی با چهره‌ای آسیایی بوده که یک کوله پشتی به همراه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه