اخبار داغ

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر:

کمیته امداد یکی از بهترین شرکای آموزشی سازمان فنی و حرفه ای است

کمیته امداد یکی از بهترین شرکای آموزشی سازمان فنی و حرفه ای است
نشست تخصصی مسئولان کمیته امداد و فنی و حرفه ای استان بوشهربا محور بررسی آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پیش از ظهر امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عبدالرسول کازرونی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر در این نشست با بیان اینکه یکی از کارهای خوبی که در سال گذشته با همکاری کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد توانمند‌سازی و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بود، اظهار کرد:مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با فرا گیری آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای  شرایط ایجاد اشتغال زایی و در نهایت خودکفایی اقتصادی خود را به وجود آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کازرونی در ادامه افزود: براساس توافق نامه جدید میان کمیته‌ امداد و اداره‌کل فنی‌ و حرفه‌ای استان بوشهر، در سال جاری مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه می شود.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد یکی از بهترین شرکای آموزشی این سازمان در سال گذشته بوده است، عنوان کرد: آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی مددجویان در حرفه‌های گوناگون و دستیابی به شغلی پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود که این مشارکت سبب ارتقاء درآمد و رشد اقتصادی می‌شود.

,

وی توسعه آموزش های مهارتی در همه بخش ها را از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد و افزود: دوره‌های آموزشی مورد نیاز مددجویان کمیته امداد بسته به ظرفیت مراکز آموزشی در شهرستان‌های استان است و بر اساس نیازسنجی انجام گرفته از سوی اداره کل کمیته امداد این استان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه