اخبار داغ

بیش از یک هزار نفر بیمار خاص و صعب العلاج در استان بوشهر هستند

بیش از یک هزار نفر بیمار خاص و صعب العلاج در استان بوشهر هستند
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از مجموع ۱۹ هزار و ۹۱۲ نفر مددجوی بیمه شده تحت حمایت، یک هزار و ۱۵۳ نفر از آنان در گروه بیماران خاص، صعب العلاج و زمین‌گیر هستند که از خدمات بیمه و درمانی این نهاد استفاده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز ؛نشست بررسی وضعیت بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز با حضور مسئولان کمیته امداد این استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ؛,

احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این نشست با تاکید بر توجه به رسیدگی به وضعیت این بیماران گفت: از مجموع ۱۹ هزار  و ۹۱۲ نفر مددجوی بیمه شده تحت حمایت، یک هزار و ۱۵۳ نفر از آنان در گروه بیماران خاص، صعب العلاج و زمین‌گیر هستند که از خدمات بیمه و درمانی این نهاد استفاده می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از این بیماران در گروه بیماران خاص، ۷۰۳ نفر در گروه بیماران صعب العلاج و ۳۳۰  نفر بیماران زمین‌گیر هستند که خدمات درمانی و بیمه ای به آنها ارائه می‌شود، افزود: ۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در سرفصل خدمات بیمه درمان و مکمل درمان برای این بیماران از ابتدای امسال تا کنون هزینه شده است.

, ۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در سرفصل خدمات بیمه درمان و مکمل درمان برای این بیماران از ابتدای امسال تا کنون هزینه شده است.,

لطفی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای درمان بیماران خاص تخصیص یافته، افزود: این اعتبارات در سرفصل خدمات بیمه پایه و مکمل فرانشیز خدمات درمانی برای درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت  تخصیص داده شد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه حفظ سلامت مددجویان از برنامه‌های مهم کمیته امداد است، گفت: علاوه بر بیماران خاص و صعب العلاج، کودکان مبتلا به سوء تغذیه در استان، تحت حمایت این نهاد ازسبد غذایی برای رفع سوء تغذیه بهره مند می‌شوند.

, مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر,

وی با بیان اینکه دو  هزار و ۳۰۰ نفر کودک زیر ۶ سال دچار سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، گفت:سال گذشته بیش از  ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سبد غذایی به این کودکان پرداخت شد.

, وی با بیان اینکه دو  هزار و ۳۰۰ نفر کودک زیر ۶ سال دچار سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، گفت:سال گذشته بیش از  ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سبد غذایی به این کودکان پرداخت شد, .,

 انتهای پیام/

,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه