اخبار داغ

رییس اتحادیه گرمابه‌دارن و ماساژ:

فقط ۱۵واحد ماساژ در تهران مجاز است!

فقط ۱۵واحد ماساژ در تهران مجاز است!
رییس اتحادیه گرمابه‌داران و ماساژ تهران گفت: با وجود تبلیغات گسترده مراکز عرضه خدمات ماساژ در تهران تنها 15 واحد صنفی پروانه فعالیت از اتحادیه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی سجادی نیری در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص واحدهای ارائه خدمات ماساژ در تهران گفت: مراکزی که در تهران خدمات ماساژ ارائه می دهند، دو دسته هستند. گروه اول تحت نظارت سازمان تربیت بدنی مشغول به فعالیت هستند، که در این گروه هرچند دریافت پروانه کسب اتحادیه الزامی است، اما سازمان تربیت بدنی خود اقدام به صدور مجوز می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اقتصاد آنلاین ,

وی ادامه داد: دسته دیگر هم پروانه کسب اتحادیه ندارند و در صورت بروز تخلف از سوی اماکن تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

,

رییس اتحادیه گرمابه داران و ماساژ تصریح کرد: اتحادیه در خصوص صدور پروانه کسب برای واحدهایی که اقدام به ارائه خدمات گرمابه و ماساژ می کنند، سخت گیری ندارد و بر اساس قانون هر واحد صنفی می تواند با کمتر از یک میلیون تومان اقدام به دریافت پروانه کسب معتبر کند. که البته بعد از دریافت پروانه کسب، اماکن هم نمی تواند واحد صنفی را تعطیل کند.

,

سجادی نیری با بیان اینکه در تهران فقط 15 واحد صنفی مجاز ماساژ وجود دارد، اظهار داشت: شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن اتحادیه (88406428-88446069) آدرس نزدیک ترین مرکز مجاز ماساژ به محل زندگی خود را دریافت کنند. نرخ خدمات در این واحدها بسته به نوع مواد مصرفی و خدماتی که ارائه می دهند، بین 90 تا 170 هزار تومان متغیر است.

,

وی در بخش دیگری از صحبت خود در خصوص خدمات گرمابه ها و مراکز مجاز ماساژ در ماه رمضان گفت: اغلب این مراکز در ماه رمضان فعالیت خود را از صبح آغاز می کنند و تا بعد از افطار ادامه دارد. اما به دلیل حضور متقاضی در تمام ساعت روز تغییر خاصی در برنامه این مراکز صورت نمی گیرد.

,

رییس اتحادیه گرمابه داران و ماساژ قیمت استفاده از گرمابه های شهرتهران را در ماه مبارک رمضان 11 هزار تومان اعلام کرد.

,

گفتنی است؛ در شهر تهران 95 گرمابه فعالیت دارد که این واحدهای صنفی اغلب در مناطق کمتر برخوردار شهری فعال هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه