اخبار داغ

پاسخ منفی مرودشتی‌ها به لیست امید

پاسخ منفی مرودشتی‌ها به لیست امید
مردم مرودشت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، اجازه حضور هیچ‌یک از اعضای لیست امید در پارلمان شهری مرودشت را ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت خبری مرودشت نا، در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرودشت، مردم با واژه "نه" به استقبال لیست هفت نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان رفته و برخلاف اغلب کلان‌شهرهای کشور، هیچ یک از کرسی‌های شورای شهر را به این لیست واگذار نکردند تا گفتمان اصلاحات در مرودشت زمین‌گیر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرودشت نا, مرودشت نا,

لیست «هفت به علاوه یک» موسوم به ائتلاف اصلاح‌طلبان و لیست امید مرودشت متشکل از آقایان ابراهیم احدی (عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت مرودشت)، علی یوسفی‌نژاد (دبیر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مرودشت)، حسین زارع (عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت مرودشت)، محمدرضا خوشبخت، برمک رحیمی، میثم حیدری و عابدین صیادی بود. 

,

از بین افراد یاد شده، تنها حسین زارع به عنوان آخرین عضو علی‌البدل شورای شهر مرودشت انتخاب شد و این درحالی است که اسماعیل استواری که از لیست خدمت اصولگرایان با 20 هزار و 724 رای توانست رتبه نخست انتخابات را به خود اختصاص دهد، 13 هزار رای بیش از حسین زارع به خود اختصاص داده است.

,

در هر حال با وجود تبلیغات زیاد اصلاح‌طلبان در مرودشت، از لیست 7 نفره امید هیچ‌کس نتوانست به پارلمان شهری در مرودشت راه یابد و عملا مردم با نه به این افراد نشان دادند تمایلی برای سپردن امور شهر به گفتمان تدبیر و امید ندارند.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه