اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی دماوند:

آمار حوادث جاده‌ای در دماوند بسیار بالا است/ نبود سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان دماوند

آمار حوادث جاده‌ای در دماوند بسیار بالا است/ نبود سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان دماوند
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با بیان این‌که آمار حوادث جاده‌ای در این شهرستان بسیار بالا است، گفت: نبود سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان دماوند مشکلاتی را به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تارود، حسن ابراهیمی بسابی در نشست تودیع و معارفه رئیس اداره پزشکی قانونی شهرستان دماوند اظهار داشت: پزشکی قانونی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و نهاد کارشناسی است که نظرات آن مقرون به صحت است؛ بنابراین به این دلیل که فعالیت این نهاد بسیار حرفه‌ای است، باید رابطه تنگاتنگی میانان و دستگاه قضا حاکم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان دماوند به‌عنوان جاده مواصلاتی و پل ارتباطی میان شمال کشور و پایتخت، متأسفانه شاهد حوادث جاده‌ای بسیاری در این شهرستان هستیم؛ لذا این نشست تودیع و معارفه روسای اداره پزشکی قانون شهرستان را به فال نیک می‌گیریم.

,

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی این شهرستان و همچنین نقش مؤثر شهروندان این منطقه از صدر انقلاب اسلامی تاکنون، انتظار ویژه‌ای نسبت به ارائه خدمات در این خطه می‌رود؛ به‌این‌ترتیب امیدواریم شاهد کمک‌های بیشتری از سطح استان به این شهرستان باشیم.

,

ابراهیمی بسابی تأکید کرد: با توجه به حجم بالای کار در منطقه غرب تهران و کهریزک، وجود مرکز جامع پزشکی قانونی و ایجاد سالن تشریح در شهرستان دماوند از ضروریات است؛ به‌این‌ترتیب، این شهرستان می‌تواند به‌عنوان مرکز پزشکی قانونی شرق استان فعالیت گسترده‌ای داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: همچنین با ایجاد چنین مرکزی در شهرستان دماوند به‌عنوان مرکز پزشکی قانونی شرق استان تهران، در رسیدگی به مباحث روانشناسی، محجوریت، تشریح و صدمات نیز می‌توانیم اقدامات خوبی انجام دهیم که علاوه بر رسیدگی به امور شهروندان، باری از دوش مرکز پزشکی قانونی کهریزک نیز برداشته شود.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه