اخبار داغ

سرپرست اداره امور عشایر شهرستان بهمئی خبر داد:

ثبت نام بیش از هزار کارت هوشمند عشایری/بازگشایی 200کیلومتر راه عشایری بهمئی

ثبت نام بیش از هزار کارت هوشمند عشایری/بازگشایی 200کیلومتر راه عشایری بهمئی
سرپرست اداره امور عشایر شهرستان بهمئی گفت: در طرح ساماندهی عشایر شهرستان تاکنون بیش از هزار نفر جهت صدور شناسنامه هوشمند عشایر ثبت نام کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرپرست اداره امور عشایر شهرستان بهمئی صبح امروز در گفت و گو با آوای ماغر به خدمات ارائه شده به مناطق عشایری بهمئی از ابتدای سال جدید تاکنون اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

اکبریان تصریح کرد: 200کیلومتر از راه های عشایری شهرستان بهمئی در مناطق عشایری چه چل، چهتون، آب رزگه، آب گردو، مسل، سرتنگ کوشک، گردنگه، پهنوک، ده امام، شاه نشین، مله بادی، ریزک، تنگ ماغر و  لغه زار بازگشایی و مرمت شد.

, ،,

وی گفت: در حال حاضر یک دستگاه لودر به همراه یک دستگاه کمپرسی درمناطق عشایری بهمئی در حال بازگشایی و مرمت بقیه راه های عشایری هستند و به زودی یک دستگاه کمپرسی دیگر به این ماشین آلات اضافه می شود.

,

اکبریان خاطرنشان کرد: برای بهسازی چشمه های آب عشایر 2500متر لوله پلی اتیلن در سایز 1و سه چهارم اینچ در مناطق عشایری شهرستان توزیع  و دو دستگاه پمپ آب کوچک به مردم عشایری پهنوک و آب گردو اهدا شد.

,

وی افزود: آب رسانی به مناطق عشایری بهمئی با دو تانکر به صورت شبانه روزی انجام می شود و با توجه به کوچ بخشی از عشایر شهرستان به کوه سیاه ، آبرسانی به این مناطق مانند سالهای گذشته در دستور کار ما می باشد.

,

اکبریان گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر و برنامه ریزی شده، توانستیم 1004نفر از عشایر شهرستان بهمئی را جهت ساماندهی و صدور کارت هوشمند عشایری شناسایی و ثبت نام کنیم.

,

سرپرست اداره امور عشایر بهمئی تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن بخشی از مناطق عشایری شهرستان، در تلاش هستیم تا ردیف بودجه دولتی برای احداث جاده های عشایری به طول 100کیلومتر در سطح شهرستان در مناطق عشایری دلی چاه زالو، تیمج، ریزک و آب توت دریافت کنیم.

, ،,

اکبریان در پایان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به عشایر به عنوان ذخایر واقعی انقلاب، از مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بهمئی برای همکاری در راستای رفع مشکلات مناطق عشایری شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه