اخبار داغ

دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر اصلاندوز با امام جمعه این شهر+عکس

دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر اصلاندوز با امام جمعه این شهر+عکس
منتخبین شورای اسلامی شهر اصلاندوز با امام جمعه و بخشدار اصلاندوز دیدار و گفت و گو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در این دیدار از حضور حماسی و بی نظیر مردم مومن ولایتمدار ایران اسلامی بخصوص  مردم و عشایر اصلاندوز در انتخابات 29 اردیبهشت ماه قدردانی کرد و گفت : خدمت رسانی به مردم خود عبادتی بسیار  ارزشمند و جایگاهی  والا در آموزه های  دینی و قرانی  دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی خطاب به منتخبین شوراهای  اسلامی شهر اصلاندوز گفت:شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است آنچه که انتظار  می رود تعامل،وحدت  و همگرائی  با تمام  ارگان های دولتی  و نهاد های  اسلامی  و استفاده از خرد جمعی  و نخبگان شهری  می تواند  مسیر عمران آبادانی و توسعه مبلمان شهری را  تعیین کند.

,

وی اخلاق مداری، مردم داری و ارتباط صمیمی با اقشار مختلف را  رمز پیروزی در برنامه های  شوراهای  اسلامی شهرو روستا خواند و گفت:آمادگی  همکاری هر چه بیشتر با منتخبین  شورای اسلامی شهر و روستا را داریم تا هر کدام به وظیفه خود جامه عمل پوشانیم .

,

حجت الاسلام اسدزاده همچنین انتخاب فردی صالح،متعهد و با تجربه برای تصدی شهرداری را از توصیه های خود به اعضای  شورای اسلامی منتخب شهر اصلاندوز برشمرد.

,

در ادامه منتخبین شورای اسلامی شهر با بخشدار اصلاندوز نیز دیدار و گفت و گو کردند.

,

سید عباس مینایی در این دیدار با تبریک به اعضای جدید شورای شهر اصلاندوز و قدردانی از حضور مردم اصلاندوز در انتخابات 29 اردیبهشت ضمن ارائه توصیه های مدیریتی برای توسعه و آبادانی شهر بر ایجاد همدلی و اتحاد بین اعضا تاکید کرد.

,

وی در خصوص وظایف اصلی شورا و نقش آن در انسجام و پیشرفت زیبایی شهری،رضایتمندی مردم و توانمندسازی مجموعه شهرداری سخنانی مطرح کرد.

,

گفتنی است، آقایان منصور منصوری،حسین پورمردان،منوچهر علیزاده،هادی عبداله وند و بابک اکبرپور منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصلاندوز هستند.

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه