اخبار داغ

برنامه های ستاد بزرگداشت سوم خرداد کوهرنگ اعلام شد/اجرای بیش از 25 برنامه

برنامه های ستاد بزرگداشت سوم خرداد کوهرنگ اعلام شد/اجرای بیش از 25 برنامه
فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ برنامه های سوم خرداد سالروز حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر در این شهرستان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کرم نظری سرمازه، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بیان اینکه سوم خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب است، اظهار کرد: این روز بستری برای حرکت‌های پیروزمندانه بعدی در دفاع مقدس شد.

وی افزود: صدام آرزوی سرنگونی و نابودی نظام اسلامی را داشت ولی آرزویش را به گرفتن خوزستان محدود کرد و بعد از اشغال خرمشهر حتی کتاب‌های درسی مدارس را هم تغییر داد تا نشان دهد خرمشهر برای عراق است.

سرهنگ نظری نقش رزمندگان را در این عملیات بسیار مهم عنوان کرد و افزود: بعد از آزادسازی خرمشهر جلوه زیبای حضور تمام ایران در این عملیات آزادسازی با تابلوی «به خرمشهر خوش آمدید جمعیت 36 میلیون نفر» در ورودی شهر خودنمایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدام بعد از فتح خرمشهر گفته بود «من صدای شکستن استخوان‌های عراق را در خرمشهر شنیدم».

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ افزود: 25 برنامه محوری در کوهرنگ برای سوم خرداد اجرایی می شود.

وی با بیان اجرای 25 برنامه، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره آبروی محله شهید داودی، شب شعر و خاطره، برگزاری مراسم در گلزار شهدا، عزیمت نیروهای بسیجی به صورت منسجم به نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سوم خرداد، بزرگداشت روز ملی مقاومت و ایثار، دیدار با خانواده شهدا و پخش سرودهای حماسی و انقلابی از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ نظری اضافه کرد: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دعوت از فرمانده نیروهای مسلح به عنوان سخنران، بیان دستاوردهای حاصل از حماسه، تبیین نقش مراجع و مقام روحانیت در حماسه آفرینی سوم خرداد، نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای رده‌های سنی کودک و نوجوان، صدور بیانیه روز مقاومت و پیروزی و انعکاس آن در رسانه‌ها، انعکاس و پوشش برنامه‌های سازمان‌ها و ادارات توسط صدا و سیما و رسانه‌ها، تبیین نقش حماسی زنان در تهاجم دشمن به خرمشهر، مشارکت‌جویی و هم‌افزایی تشکل‌های مردمی، برگزاری همایش‌ها و طراحی پوستر و آذین‌بندی شهر و نصب بنر نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه