اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک:

خرمشهر با خون شهدا خرم شد

خرمشهر با خون شهدا خرم شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: باید همگان بدانند که برای خرمی خرمشهر چه کسانی را از دست دادیم، خرمشهر با خون شهداخرمی خود را به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر یکی از وقایع مهم دوران جنگ عراق و ایران بود که پس از 578 روز اشغال در سئم خرداد سال 1361 به همت رزمندگان اسلام آزاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ,

وی گفت:عراق با از دست دادن خرمشهر تکیه گاه خود را برای مذاکر از دست داد و با انعکاس جهانی فتح خرمشهر نقطه عطف در تاریخ جنگ عراق  ایران ثبت شد.

,

حیدری افزود: سوم خرداد نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است و با نشر ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان این راه را ادامه خواهیم داد.

,

وی تاکید کرد: رزمندگان ما تمام هستی خود را دادن تا خرمشهر آزاد شود و همین ایمان و اخلاص آنها باعث آزاد سازی خرمشهر شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک تصریح کرد: رشادت ها و دلاور مردی های شهیدان باید بازگو شود تا همگان بدانند دشمنانی که ادعا می کردند سه روزه وارد مرز ایران می شود، نتوانست یک ذره از خاک این میهن را بگیرد.

,

وی گفت: باید همگان بدانند که برای خرمی خرمشهر چه کسانی را  از دست دادیم، رشادت های شهیدانی که در آزاد سازی خرمشهر نقش بسزای داشتند، باید برای نسل های آینده بازگو شود.

,

حیدری با اشاره به برنامه های سوم خرداد، بیان کرد: به این مناسبت 60 برنامه فرهنگی در شهرستان قرچک برگزار می شود.

,

وی گفت: با فضاسازی سطح شهر سعی شده حال هوای خوبی پیدا کند وبا برگزاری صبحگاه مشترک ناجا و سپاه در گلزار شهدای گمنام شهرستان این خوی شهادت طلبی زنده می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک افزود: برپایی نایشگاه عکس و تئاتر خیابانیبا محتوای سوم خرداد، گلباران مزار شهداشهرستان،تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی با نام مبارک آزاد سازی خرمشهروعملیات بیت المقدس، انجام خدمات مشاوره ای و پزشکی در روستاها از اقدامات مهم ناحیه مقاومت پانزده خرداد و ادارات شهرستان قرچک در این روز است.

,

وی با اشاره به سخنان حضرت امام(ره)، بیان کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد، خرمشهر به خواست خدا و هت فرزندان دلاور ایران آزاد شد.

,

حیدری در پایان خاطرنسان کرد: ما با ترویج فرهنگ ولایت مداری، روحیه ایثار و شهادت طلبی خودباروری ر بای به جوانان و نسل امروز آموزش دهیمف تا راه شهدا و امام ادامه پیدا کند.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه