اخبار داغ

رئیس شطرنج شهرستان تنگستان:

شرکت شطرنجباز اهرمی در مسابقات کشوری

شرکت شطرنجباز اهرمی در مسابقات کشوری
نیک اندام رئیس شطرنج شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: غلامحسین عارف آزاد شطرنجباز اهرمی و نماینده استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور بالای 50 سال انتخابی تیم ملی در گیلان حضور پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نیک اندام رئیس شطرنج شهرستان تنگستان در گفتگو با تنگستان نما گفت: غلامحسین عارف آزاد شطرنجباز اهرمی و نماینده استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور بالای 50 سال انتخابی تیم ملی در گیلان حضور پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

نیک اندام  اظهار داشت: از استان بوشهر شطرنجباز اهرمی و با تجربه تنها نماینده استان می باشد که در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

,

, ,

وی افزود: این مسابقات از روز دوشنبه اول خردادماه به میزبانی استان گیلان باوحضور 64 شطرنجباز از سراسر ایران آغاز شده است.

,

نیک اندام ادامه داد: عارف آزاد نماینده شطرنج تنگستان و استان در اولین دور مسابقات با پرویز ذاکری از تهران روبرو شد که پس از 3 ساعت بازی در پایان با برد عارف آزاد به پایان رسید.

,

رئیس شطرنج شهرستان تنگستان خاطر نشان کرد: روز سه شنبه به مصاف فرهاد میرسعیدی نماینده هرمزگان رفت که در پایان پس از 4 ساعت  این بازی را به حریف خود واگذار کرد.

,

حسین نیک اندام تصریح کرد: غلامحسین عارف آزاد در دور سوم مسابقات سه شنبه مقابل فریدون مختاری نماینده اصفهان قرار گرفت و موفق شد در این دیدار که بیش از 4 ساعت به طول انجامید به پیروزی برسد.

,

نیک اندام رئیس شطرنج شهرستان تنگستان گفت: عارف آزاد چهارشنبه در دور چهارم به مصاف علی اکبر عزیزی تفرشی نماینده سمنان می رود.

وی افزود: برای شطرنجباز ارزنده اهرم و نماینده استان در مسابقات گیلان آروزی موفقیت دارم.

,
,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه