اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

خرمشهر حکایت غیرت و عاشقی است/دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی در جوانان ما است

خرمشهر حکایت غیرت و عاشقی است/دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی در جوانان ما است
نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه گفت: خرمشهر حکایت روزهای مقاومت و ایستادگی دلاورمردانی است که جسم خود را سنگر دفاع از میهن کردند تا ذره‌ای از خاکشان در دست نامحرمان نباشد، خرمشهر تنها یک شهر نیست، خرمشهر حکایت دنیایی از غیرت و عشق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عطارنیوز  خرمشهر شهر خون و ایثار، شهر ایستادگی و مقاومت است که با خون لاله‌های سرخ وطن رنگ آزادی گرفت و پاره ای از تن وطن دوباره به آغوش وطن بازگشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز  ,

 

,

وی ادامه داد: خرمشهر حکایت روزهای مقاومت و ایستادگی دلاورمردانی است که جسم خود را سنگر دفاع از میهن کردند تا ذره‌ای از خاکشان در دست نامحرمان نباشد، خرمشهر تنها یک شهر نیست، خرمشهر حکایت دنیایی از غیرت و عشق است.

,

 

,

نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه گفت: فتح خرمشهر باعث افتخار ما و سرشکستگی رژیم بعث عراق شد، صدام به کمک حامیان غربی خود در خیال تبدیل خرمشهر به دژی مستحکم برای خود بود، ایجاد خاکریزهای دفاعی متعدد، ایجاد میدان‌های مین با تخریب منازل مسکونی از جمله نقشه‌های رژیم بعث عراق برای عدم نفوذ رزمندگان اسلام به خاک خونین شهر بود.

,



وی یادآرو شد: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و پس از 25 شبانه روز جنگ طاقت فرسا دست دشمن بعثی را از خاک میهن اسلامی کوتاه کردند و با اسارت حدود 19هزار عراقی درس خوبی به صدام برای عقب نشینی و سست شدن پایه‌های حکومت وی دادند.

,
,
,

 

,

چنارانی گفت: سه خردادماه سالروز آزادی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است، شهری که با دلاورمردی مردان ایران زمین از چنگال دشمن رها شد، فتح این شهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.

,

 

,

وی افزود: امروز جنگ ما جنگ فرهنگی است و دشمن با هجمه‌های فرهنگی بسیار قصد نفوذ در دل جوانان مؤمن و نخبه ما را دارد، ولی این جوانان همان جوانانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس با لبیک گفتن به فرمان رهبر خود شهید جهان آرا، شهید کاوه و شهید زین الدین شدند.

,

 

,

چنارنی گفت: خرمشهر نماد صلابت، ایثار و ایمان به خدا است که با همدلی و وحدت سروقامتانی همچون شهید محمد جهان آرا بدست آمد، فتح خرمشهر فتح ارزش‌های ناب اسلامی بود.

,

 

,

وی در پایان یادآور شد: تا جان در بدن داریم راه شهدای عزیز را در جهت توسعه و اعتلای ایران اسلامی ادامه خواهیم داد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه