اخبار داغ

خیبر اهرم از صعود به لیگ برتر استان بازماند+ تصاویر

خیبر اهرم از صعود به لیگ برتر استان بازماند+ تصاویر
خیبر اهرم تنها نماینده این شهر در استادیوم شهدای اهرم نتوانست از سد شاهین چغادک بگذرد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و به لیگ برتر استان صعود نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، تیم فوتبال خیبر اهرم در آخرین بازی خود در لیگ دسته اول استان بوشهر در ورزشگاه شهدای شهر اهرم به مصاف تیم شاهین چغادک رفت و نتوانست به پیروزی برسد با نتیجه 1 بر 1به تساوی دست یافت و به لیگ برتر استان صعود نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

خیبر اهرم در این دیدار می توانست با پیروزی به لیگ برتر استان صعود کند ولی با به دقتی که موقعیت های خود را از دست دادند و نتوانستند به لیگ برتر استان صعود کنند.

,

در پی راه یابی تیم فوتبال شاهین چغادک به لیگ برتر استان بوشهر، هواداران این تیم از ورزشگاه اهرم به سمت شهر چغادک  با رژه خودرویی به شادمانی پرداختند و سپس با حضور در خیابان اصلی شهر چغادک با پخش شکلات و شیرینی به پایکوبی پرداختند و این پیروزی را جشن گرفتند.

,

لازم به ذکر است عباس صبوری نماینده مردم در پنجمین شورای اسلامی شهر اهرم  و قاسم شکوه سرپرست اداره ورزش و جوانان بعد از پایان بازی به نیمکت تیم خیبر رفت و خسته نباشی به بازیکنان تیم گفتند.

,

ای کاش برخی از مسئولین شهرستان فکری به حال تنها نماینده شهر اهرم بکنند که به دلیل مشکل مالی نتوانستند به لیگ برتر استان صعود کنند.

,

برخی از مسئولان که به مدیر باشگاه خیبر قول هزینه داده بود چند ماه این قول می گذرد هنوز که هنوزه قولی که داده بود را عملی نکرده و با اس ام اس های خود  آنها را سرکار گذاشته است.

,

, ,

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

, , , , ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه