اخبار داغ

برگزاری دهمین جشنواره حرکت در دانشگاه کردستان

برگزاری دهمین جشنواره حرکت در دانشگاه کردستان
دهمین جشنواره ی درون دانشگاهی حرکت ویژه انجمن های علمی دوم الی چهارم خردادماه جاری در دانشگاه کردستان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش، روشن خوشنوازی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در آئین افتتاحیه دهمین جشنواره حرکت اظهار کرد: انجمن های علمی مکان مناسبی برای دانش اندوزی و یادگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

وی افزود: دانشجویان در انجمن های یاد می گیرند نظریه های مختلف را چگونه نقد کنند و نیز کار جمعی را یاد می گیرند.

,

 

,

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان گفت: در این انجمن ها دانشجویان تمرین کار می کنند و نیز بوروکراسی اداری را می آموزند.

,

 

,

خوشنوازی تاکید کرد: ما مسئولین باید در فکر پرورش انسان هایی باشیم که بتوانند حق خود را به نحو احسن بگیرند.

,

 

,

وی اشاره کرد: تعدادی از دانشجویان فعال در انجمن های علمی در حال حاضر عضو انجمن های بین المللی هستند که این مهم خود یکی از نتایج و دستاوردهای فعالیت انجمن ها می باشد.

,

 

,

روشن خوشنوازی افزود: دانشجویان حاضر در انجمن ها بهتر با محافل علمی آشنا می شوند که نمونه ای از نتایج آن دعوت از اساتید بزرگی برای حضور در برنامه ها و استفاده از برنامه های آموزشی سطح بالایی می باشد.

,

 

,

معاون فرهنگی بیان کرد: با برگزاری هرساله ی جشنواره ی حرکت در سطح دانشگاهی و ملی باعث ایجاد شور و هیجان در بین دانشجویانی می شود که می خواهند دستاوردهای یک ساله ی خود را به نمایش بگذارند.

,

 

,

خوشنوازی اظهارکرد: شعار جشنواره ی امسال پیش به سوی دانشگاه پاک و استفاده از پسماندهای زباله ای است.

,

 

,

وی در پایان گفت: ما این حرکت پسندیده را گرامی می داریم و نیز یاد می گیریم که محیط زیست را سالم نگه داریم و به سمت کمتر مصرف کردن گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه