اخبار داغ

رییس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

اعزام بیش از 20 مبلغ در ماه رمضان به مناقط مختلف کنگان

اعزام بیش از 20 مبلغ در ماه رمضان به مناقط مختلف کنگان
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اعزام بیش از 20 مبلغ بمناسبت ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار  مطاف24  اظهار داشت: ایام معنوی ماه رمضان از بهترین فرصت ها برای تعلیم معارف اهل بیت است و لذا ما باید قدر این ایام را بدانیم و از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی گفت: یکی از مناسبت هایی که بحث اعزام مبلغ به صورت جدی تر در آن انجام می شود ماه مبارک رمضان است.

,

اهرمی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان امسال نیز بیش از 20 مبلغ  را به مناسبت ماه رمضان به نقاط مختلف شهرستان کنگان اعزام می کند.

,

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تا پایان ماه رمضان مبلغان با برگزاری کلاس های قرآنی، آموزشی، فرهنگی، دینی و روشنگری در بحث های مانند زکات، آسیبهای اجتماعی، برای مردم فعالیت می کنند.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان وظیفه اساسی مبلغان را تحکیم مبانی اعتقادی مردم، بیان مباحث اخلاقی و تقویت بصیرت مردم دانست و افزود: مبلغان باید همواره همراه مردم باشند و توجیه گر کار این و آن نباشند.

,

حجت الاسلام رحیم اهرمی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین نکته ای که در ماه رمضان باید مورد توجه روحانیان و مبلغان باشد موضوع ترویج اخلاق اسلامی است.

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه