اخبار داغ

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان:

امنیت بی نظیر ایران در سطح جهان حاصل اقتدار جبهه مقاومت است/ نقش چشمگیر همدانی ها در فتح خرمشهر

امنیت بی نظیر ایران در سطح جهان حاصل اقتدار جبهه مقاومت است/ نقش چشمگیر همدانی ها در فتح خرمشهر
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان اظهار داشت: دشمن قصد داشت با سرنگونی دولت سوریه بتواند جبهه مقاومت و خصوصا حزب الله را نابود کرده و خود را به مرزهای ایران برساند به لطف خدا و هوشیاری رزمندگان و تدبیر مقام معظم رهبری و سپاه بود که در منطقه سوریه دشمن زمین گیر شد و نتوانست به اهدافش برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام دوست پرست در گفت و گو با خبرنگار نافع با اشاره به اینکه در روز فتح خرمشهر قرار گرفته ایم بیان داشت: از 31 شهریور 1359 که جنگ به ما تحمیل شد، رزمندگان ما نقش بسیار بسزایی در منطقه سرپل ذهاب و قصر شیرین داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی در رابطه با منطقه گیلان غرب افزود: بچه های بسیجی، سپاه و جمعی از ارتش جلوی توانستند پیشروی دشمن در منطقه سرپل ذهاب را بگیرند و خوشبختانه بچه های همدان و استان همدان نیز در مقابله با دشمن بعثی برای متوقف کردن دشمنان در منطقه سرپل ذهاب نقش قابل توجهی داشتند.

,

دوست پرست ادامه داد: بچه های ما من جمله سردار همدانی وشهید شهبازی در فتح خرمشهر بودند و نقش چشمگیری در این منطقه خصوصا در شناسایی منطقه در حوالی خرمشهر داشتند که با فتح آنجا خوشبختانه دشمن از منطقه سرپل عقب نشینی کرد.

,

دستاورد مقاومت رزمندگان در8سال دفاع مقدس

, دستاورد مقاومت رزمندگان در8سال دفاع مقدس, دستاورد مقاومت رزمندگان در8سال دفاع مقدس,

وی با اشاره به  دستاورهایی که مقاومت رزمندگان داشتند عنوان کرد: این مقاومت موجب عقب نشینی عراقی ها از مرزهای ما مثل سر پل ذهاب و قصر شیرین بود که خوشبختانه رزمندگان همدانی سریع مواضع خود را عوض کردند و سنگرهایی جدید را در یک طرف قصر شیرین ایجاد کردند و دشمن را تا نزدیکی های مرز خودش رساندند که این از بازتاب های عملیات فتح خرمشهر بود.

,

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان با اشاره به نقش دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس تجربه گرانقیمتی بود که توسط جوانهای آن دوران این مرز و بوم بدست آمد و دشمن از این که بتواند جمهوری اسلامی را سرنگون بکند و به سقوط برساند نا امید شد.

,

وی افزود: جانفشانی بچه ها در منطقه کردستان در منطقه ای که جوانان ما از سراسر کشور آمدند و 1200 کیلومتر در جای جای مرز ما از فاو گرفته تا خیلی نقاط دیگر دفاع جانانه کردند و جنگیدند، افتخاری آفرید که در طول تاریخ سرزمین ایران اولین بار بود که توانست یک وجب از خاک خود را به بیگانگان ندهد.

,

دوست پرست ادامه داد: در حالی که قبلا با هجوم دشمنان قسمتی از خاک این مرز و بوم را به تصرف در می آمد به لطف خداوند متعال و رشادت جوانان این مملکت که از تمام اقشار جامعه بودند توانستند مقاومت بکنند و موفق شدند طوری که یک وجب از این خاک را دشمن نتوانست به تصرف خود در بیاورد که این برگ زرینی از دفاع مقدس ما است که در تاریخ ثبت شد.

,

وی با اشاره به جبهه مقاومت بین الملل خاطر نشان کرد: تشکیل این جبهه هم یک تجربه گرانقیمتی بود که باز با تدبیر مقام معظم رهبری بوجود آمد.

,

قصد دشمن در سوریه رسیدن به مرزهای ایران بود

, قصد دشمن در سوریه رسیدن به مرزهای ایران بود, قصد دشمن در سوریه رسیدن به مرزهای ایران بود,

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان افزود: دشمن قصد داشت با سرنگونی دولت سوریه بتواند جبهه مقاومت و خصوصا حزب الله را نابود کرده و خود را به مرزهای ایران برساند به لطف خدا و هوشیاری رزمندگان و تدبیر مقام معظم رهبری و سپاه بود که الحمدلله در منطقه سوریه دشمن زمین گیر شد و نتوانست به اهدافش برسد.

,

وی ادامه داد: دشمن قصد داشت با نابود کردن جبهه مقاومت و جبهه عراق به مرزهای ایران برسد و ورود پیدا کرده و اقتدار ایران را زیر سوال ببرد.

,

دوست پرست ادامه داد: خود آقا فرمودند بچه های ما در جبهه سوریه طوری مقاومت میکنند که اگر مقاومت حزب الله و این بچه ها نبود الان ما باید در کرمانشاه و همدان با آنها میجنگیدیم، به لطف خدا و با تدبیر و درایت امثال سردار همدانی که توانستند در آنجا جبهه دفاع مدنی تشکیل بدهند جوان های سوری، حزب الله و ایران را در آنجا سازماندهی کردند.

,

این مقام مسئول بیان کرد: لشکر ها و تیپ هایی راه اندازی شد، توانستند با تکفیری ها و سلفی ها بجنگند و دشمن را زمین گیر بکنند، بچه های ما و بهتر است بگویم حزب الله که از تمام مسلمانان تشکیل شده است الحمدلله در مقابل آمریکا و ایادی اش که سرسپردگانی مثل تکفیری ها و صهیونیست ها و سلفی ها هستند، موقعیت بسیار خوبی دارند.

,

مقاومتی که اقتدار ایران را رقم زده است

, مقاومتی که اقتدار ایران را رقم زده است, مقاومتی که اقتدار ایران را رقم زده است,

وی تأکید کرد: مقاومت بچه های ما در دفاع مقدس و در حال حاضر این جبهه مقاومتی که در منطقه سوریه است این اقتدار و این موفقیت و پایداری باعث شده که کشور ما از یک امنیت بسیار بالا و بی نظیر در سطح جهان برخوردار است.

,

دوست پرست در پایان افزود: در روسیه، فرانسه، انگلیس و کشورهای اروپایی با تمام سیستم های امنیتی گرانقیمتی که دارند شما شاهد هستید که انفجار های تروریستی در آن منطقه ها رخ میدهد ولی خوشبختانه به لطف خدا و اقتدار جمهوری اسلامی و هوشیاری و وحدت مردم ما و اقتدار نظامی نیروهای مسلح ما باعث شده که امن ترین کشور در دنیا را داشته باشیم که مایه افتخار ما و برگ زرینی است برای ما که در تاریخ قطعا نوشته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه