اخبار داغ

با حضور روحانیون سراسر گلستان برگزار می گردد؛

همایش " تبعین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی" در مصلی گرگان

همایش " تبعین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی" در مصلی گرگان
همایشی با عنوان " تبعیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی" طبق سنوات گذشته در مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار میگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ تلاش روحانیون و استادان فرهنگی، دینی و مذهبی برای ارائه الگوی عملی الگوی اخلاق و  معنویت اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه خصوصاً قشر جوان و حاکمیت این روح الهی در سطح اجتماع بر همگان آشکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

بدینوسیله با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند همایشی با عنوان " تبعیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب های اجتماعی" برگرفته از مبانی قرآن و اهل بیت(ع) و آراء و اندیشه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با رویکرد نقش روحانیت در جامعه امروزی و تاثیرات معنوی آن خاصه بر قشر جوان برگزار می گردد.

,

با امید به اینکه فضای معنوی ماه مبارک رمضان که مد نظر قرآن کریم و اولیای معزز دین مبین اسلام بوده است در جامعه اسلامی ما بیش از پیش حاکم گردد و با هم افزایی و هم اندیشی تمامی دست اندرکاران و نیروهای فرهنگی، معوی و مذهبی از این عطیه گرانبهای الهی کمال بهر برداری را در محافل و مجالس قرآنی و عزای امیرالمومنین علی (ع) در لیالی قدر را میسر گردانیم .

,

این همایش در تاریخ پنجشنبه مورخه 4 خرداد ساعت 8:30 الی 13 در مصلی وحدت گرگان برگزار میگردد.

,

سخنران این مراسم حجة الاسلام والمسلمین سید محمد تقی قادری استاد دانشگاه جامعة المصطفی و حوزه علمیه قم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه