اخبار داغ

افزایش شمار شهدای مدافع رهبر شیعیان بحرین + تصاویر

افزایش شمار شهدای مدافع رهبر شیعیان بحرین + تصاویر
نظامیان رژیم آل خلیفه روز گذشته با یورش به منزل شیخ «عیسی قاسم»، ده‌ها تن از مدافعان اطراف منزل شیخ عیسی قاسم را شهید و زخمی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نظامیان رژیم آل خلیفه روز گذشته به منطقه الدراز محل سکونت آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین یورش بردند و ده‌ها تن از شهروندان که قصد حمایت از این مرجع علی قدر را داشتند، شهید و زخمی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بر اساس منابع بحرینی در اثر حمله‌های نظامیان رژیم به مدافعان اطراف منزل شیخ عیسی قاسم، پنج تن شهید و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

,

نیروهای این رژیم همچنین 286 تن از مدافعان شیخ عیسی قاسم را به جرم برهم زدن امنیت بازداشت کردند و جزئیات بیشتری در خصوص نام و نحوه دقیق شهدا، زخمی‌ها و بازداشت‌شدگان توسط رسانه‌ها یا رژیم آل خلیفه اعلام‌نشده است.

,

هم‌زمان با یورش نظامیان، صدها تن از مردم شهرهای مختلف بحرین ازجمله «کرباباد،ابوصیبع،کرزکان،کرانه، سهله شمالی،سار و …» از ظهر روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را در اعتراض به اهانت نظامیان رژیم آل خلیفه به رهبر شیعیان این کشور برگزار کردند؛ نیروهای امنیتی رژیم نیز با شلیک گاز سمی و گلوله به تظاهرکنندگان یورش بردند و تعدادی از آن‌ها را زخمی کردند.

,

دادگاه آل خلیفه سه روز قبل بنا به اتهامات واهی شیخ عیسی قاسم را به یک سال حبس محکوم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه