اخبار داغ

سردار شکارچی:

مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند

مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند
رئیس فرهنگی ستاد کل نیروی ها مسلح درمورد حقوق نجومی گفت: حقوق بعضی از مسئولین دولتی از هزینه یک یگان که در مرز ازخاک و ناموس این وطن دفاع می کند بالاتر است وشهدا رفتند که عده این از این مسئولین دنبال اشراف گری نباشند و اشرافگری و حقوق نجومی در جمهوری اسلامی زبینده نیست و مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا، سردار ابوالفضل شکارچی"در جمع رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان شهر کنگان که به مناسبت عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهربرگزار شده بود، با اشاره به کمک‌های 39 کشور جهان به عراق در جنگ تحمیلی و شرایط آنزمان کشور پس از دوران انقلاب تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جان رژیم بعث عراق را به لب رساندند
وی افزود: در دوران دفاع مقدس اکثر کشورهای دنیا برای براندازی نظام اسلامی برنامه داشتند، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع از عملی شدن توطئه‌های آنان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،, ,
,

, ,

وی تصریح کرد: همه کسانی که می‌خواستند این کشور و این انقلاب به اهداف خود نرسد و برای براندازی آن برنامه داشتند وقتی دیدند نمی‌توانند با جنگ سخت و نظامی به رویارویی با این ملت بپردازند به جنگ نرم روی آورده و می‌خواهند با تغییر شیوه جنگ به اهداف خود دست یابند.

,

سردارشکارچی خاطرنشان کرد: در طول عمر با برکت انقلاب جانفشانی ملت سلحشور ایران به منظور مقابله با تهاجمات دشمنان و تلاش جهادگونه برای حفظ و اعتلای پرچم اسلام صورت گرفته و در برهه‌های مختلف، دسیسه دشمنان را ناکام گذاشته است.

,

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری در بین جوانان به عنوان مهمترین عامل برای شکست دشمن اظهار کرد: یکی از کارهایی که موجب استمرار مسیر شهدا در میان نسل جوان می‌شود، در دسترس قرار دادن فرهنگ شهادت برای نسل جوان است که حافظ انقلاب و کشور است.

,

, ,

سردار شکارچی تصریح کرد: اگر امروز نظام اسلامی در بین همه کشورهای جهان همچون خورشید می‌درخشد و افتخار دنیای اسلام محسوب می‌شود، به دلیل از خودگذشتگی مردان و زنانی است که به خاطر اسلام از همه هستی خود گذشتند تا اسلام ناب محمدی احیا شود.

,

رئیس فرهنگی ستاد کل نیروی ها مسلح درمورد حقوق نجومی گفت: حقوق بعضی از مسئولین دولتی از هزینه یک یگان که در مرز ازخاک و ناموس این وطن دفاع می کند بالاتر است وشهدا رفتند که عده این از این مسئولین دنبال اشراف گری نباشند و اشرافگری و حقوق نجومی در جمهوری اسلامی زبینده نیست و مسئولان باید در قبال خون شهدا پاسخ‌گو باشند.

,

وی در پایان گفت:شما تکلیف خود را به خوبی در انتخابات انجام دادید و نباید سر خود را پایین گرفت و بلکه شما پیروزی بزرگ این انتخابات بودید.

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه