اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس :

اشرافیت ریشه ی نظام را خشک می کند/سپاه و بسیج با تمام توان پشت این انقلاب و نظام ایستاده است

اشرافیت ریشه ی نظام را خشک می کند/سپاه و بسیج با تمام توان پشت این انقلاب و نظام ایستاده است
سرهنگ کوشکی گفت: در مسیر انقلاب شکست معنا ندارد و جریان حزب الله از بدو انقلاب تا کنون سخت ترین اقداماتی که باید انجام می داده را به دوش کشیده است و بازهم این مسیر را ادامه خواهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس شب گذشته در سالروز آزادسازی خرمشهر  و در یادواره 60 شهید  گلکون کفن جهرمی عملیات حماسه آفرین "الی بیت المقدس " که به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه جهرم برگزار شد گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا یاد کنیم و به یاد آوریم خاطره ی کسانی که از همه چیز خود گذشتند برای حفظ دین خدا و قیام کردند به امر امام امت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم ,

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در ادامه با بیان خاطراتی از عملیات الی بیت المقدس خاطرنشان کرد: سخت ترین عملیاتی که در طول جنگ های معاصر رخ داد ، عملیات فتح خرمشهر بود و با این ایستادگی ها و از خود گذشتگی ها بود که رزمندگان ما حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمن نسپردند.

,

وی مقاوم بودن ، خستگی ناپذیری ، بی ادعایی ، پر فایده و کم هزینه بودن را از ویژگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برشمرد و ابراز داشت: امروز در صحنه های دیگر نیز نیاز داریم از آنان الگو بگیریم.

,

سرهنگ کوشکی امنیت استراتژیک را بالاتر و فراتر بردن دایره ی امنیت از مرزهای جغرافیایی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه نظام جمهوری اسلامی توانسته است امنیت استراتژیک برای خود ایجاد کند و در کیلومترها دورتر از مرزهای خود با دشمن مبارزه کند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور آمریکا با 40 رئیس دولت کشور های اسلامی در عربستان گفت: تمام مستکبرین و سلطه گران از نظام جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و به این جمع  بندی قطعی رسیده اند که در مقابله با جمهوری اسلامی در فاز نظامی شکست می خورند و تنها راه مقابله با ایران را از بین بردن اعتقادات و دین مردم از طریق جنگ نرم می دانند.

,

وی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمن و شبهه افکنی هایی از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی علیه نظام جمهوری صورت می گیرد بیان داشت: اما می بینید با این وجود مردم با حضور پر شور خود در انتخابات با رای خود به نظام جمهوری اسلامی دسیسه های دشمن را خنثی کردند.

,

سرهنگ کوشکی انتخابات را مایه ی امنیت، اقتدار و افتخار کشور عنوان کرد و افزود: حضور 73 درصدی مردم در انتخابات در تمامی دنیا بی نظیر است .

,

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس سوء استفاده های برخی افراد را در ایجاد ناامنی و ناهنجاری های اجتماعی بی اثر خواند و اظهار داشت: در مسیر انقلاب شکست معنا ندارد و جریان حزب الله از بدو انقلاب تا کنون سخت ترین اقداماتی که باید انجام می داده را به دوش کشیده است و بازهم این مسیر را ادامه خواهد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر تاکید کرد: در حال حاضر ما در جایگاه قدرت منطقه ای و بین المللی قرار گرفته ایم و به اذعان تحلیلگران برجسته ی غربی رهبر انقلاب اسلامی کارگردان صحنه ی سیاسی دنیاست .

,

وی با اشاره به اینکه نباید از نصرت الهی نا امید شد خاطرنشان کرد : ما مکلف بودیم در این انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم . انسانی که به تکلیف عمل کند هیچ گاه احساس شکست نمی کند . عمل به تکلیف بزرگترین پیروزی است .

,

سرهنگ کوشکی با بیان این که اشرافیت ریشه ی نظام را خشک می کند گفت : کسانی که مقابل ولایت و دین خدا ایستادند اگر امروز نیز دارای پایگاهی باشند حتما ذلیل و خوار از دنیا خواهند رفت . برخی نام و شعار ولایت را بر سر نیزه می کنند اما در میدان عمل خلاف ولایت عمل می کنند .

,

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به اقتدار سپاه در اجرای رزمایش های گوناگون وهراس دشمنان تاکید کرد : سپاه و بسیج با تمام توان پشت این انقلاب، نظام و ملت ایستاده است و هرکجا که لازم باشد در میدان حضور خواهد داشت .

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود کار بی وقفه را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت : رئیس جمهور منتخب قول ایجاد 5 میلیون شغل را داده است و باید با مطالبه گری نگذاریم مردمی که به این نظام امید بسته اند نا امید شوند .

,

سرهنگ کوشکی مطالبه گری را روح ایمانی امت حزب الله عنوان کرد و ابراز داشت : زمان آن گذشته است که فردی برای کسب آرا مردم بیاید و قول هایی بدهد و بعد فراموش شود . تمام آرایی که مردم به نامزدهای انتخاباتی دادند رای به نظام جمهوری اسلامی بود و هیچ حزب یا گروهی نمی تواند آن را به نام خود مصادره کند .

,

وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی اذعان کرد : دشمن در فضای مجازی از جذابیت های جنسی برای تخریب ایمان و اعتقادات مردم استفاده می کند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه