اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

رزمندگان زنجانی حاضر در عملیات آزاد سازی خرمشهر تجلیل می شوند/نسل جوان باید با وقایع و خاطرات دفاع مقدس آشنا شود

رزمندگان زنجانی حاضر در عملیات آزاد سازی خرمشهر تجلیل می شوند/نسل جوان باید با وقایع و خاطرات دفاع مقدس آشنا شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زنجان گفت:پیشکسوتان و رزمندگانی زنجانی که در عملیات آزاد سازی خرمشهر عملیت بیت المقدس حضور داشتند تجلیل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان ، به سوم خرداد ماه روز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان و اراده الهی خرمشهر شهر خون را آزاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با شاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) که فرمودند:خرمشهر را خدا آزاد کرد ، افزود: رزمندگان اسلام با کمترین تجهیزات در میدان جنگ برای آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند که با تکیه بر قدرت ایمان و اراده الهی موفق شدند خرمشهر را از چنگال رژم بعثی عراق خارج کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه نسل جوان باید با وقایع و خاطرات دفاع مقدس آشنا شود، تصریح کرد: با ایستادگی در مقال ظلم ، ایثارو جانفشانی، رزمندگان توانستند در طول هشت سال دفاع مقدس شهرهایی که به تصرف قوای دشمن درآمده بود را خاک میهن خود بازگردانیم.

,

طهماسبی با اشاره به  اینکه در طول این هفته به مناسبت سوم خرداد برنامه های متنوعی در سطح شهرستان زنجان توسط ناحیه مقاومت بسیج زنجان برگزار خواهد شد،ابراز کرد: یاد واره شهدای لاله های آسمانی امروز راس ساعت 11 در مزار شهدای گمنام منطقه گاوازنگ زنجان برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه برنامه آبروی محله با سخنرانی و خاطره گویی جانباز خلبان ید الله واعظی فردا پنج شنبه بعد از نماز مرب و عشاء به یاد شهید عباسی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: روز جمعه برنامه یادواره شهدا در روستای گلهرود برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا، برنامه های خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس،تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگانی که در عملیات آزاد سازی خرمشهر عملیت بیت المقدس حضور داشتند از دیگر برنامه های سپاه ناحیه زنجان است، خاطرنشان کرد: برنامه گرامیداشت سوم خرداد در اکثر حوزه های و پایگاههای تابعه برگزار می شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه