اخبار داغ

تولید کارخانه‌های آرد مازندران با 38 درصد از ظرفیت

تولید کارخانه‌های آرد مازندران با 38 درصد از ظرفیت
رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران با استناد به بانک اطلاعات جدید این تشکل صنفی، اعلام کرد: 90 درصد کارخانجات آرد استان فعال هستند که با ظرفیت 38 درصدی فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اسماعیل خاتمی‌مقدم در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: کارخانجات آرد مازندران تنها 5 درصد از محصول خود را به سایر استان‌ها انتقال می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بلاغ,

وی با اشاره به اینکه از 17 هزار تن میزان مصرفی انواع آرد؛ صنایع تبدیلی و فرآوری آردی تنها 40 درصد نیاز خود را از داخل استان تامین می‌کنند، افزود: دلیل این موضوع نیز عدم رقابتی بودن کارخانه‌های تولید آرد است.
رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران خواستار رتبه‌بندی کارشناسان کنترل کیفی در بخش صنایع غذایی به خصوص آرد و نان شد و تاکید کرد: تغییر کارمزد تبدیل گندم و ارائه لیست مشخصات گندم در هنگام تحویل به کارخانه‌های آرد از دیگر موارد مهمی است که باید لحاظ شود.

خاتمی‌مقدم در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی استان، نیازمند اصلاح قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به درصد رطوبت گندم هستیم و زمان کنونی را به دلیل نامگذاری به تولید و اشتغال بهترین زمان برای اجرایی شدن می‌دانیم.
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه