اخبار داغ

معاون اجرایی سازمان بسیج در سمنان:

حضور مردم سایه جنگ را از کشور برداشته است

حضور مردم سایه جنگ را از کشور برداشته است
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر در موضع قدرت باشیم و آمادگی خود را حفظ کنیم دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نخواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان سمنان با حضور سردار علی استاد حسینی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، محمدرضا خباز استاندار سمنان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان در تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در ابتدای این مراسم استاندار سمنان به همراه جمعی از فرماندهان پس از احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس از نیروهای حاضر در میدان بازدید کرد.

,

عملیات بیت المقدس یکی از بزرگترین عملیات های دفاع مقدس بود

, عملیات بیت المقدس یکی از بزرگترین عملیات های دفاع مقدس بود,

در ادامه این مراسم سردار علی استاد حسینی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با تبریک فرارسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: استان سمنان جزو نخستین استانهایی بود که با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه های دفاع مقدس حضور یافت و از لحاظ تعداد شهدا نیز در دسته استانهای درجه یک کشور محسوب می شود.

,

استاد حسینی با یادآوری روزهای نخست حمله رژیم بعثی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: صدام فکر می کرد طی 3 روز می تواند خوزستان را فتح کند و پس از آن به تهران برسد در حالی که در همان روزهای نخست با مقاومت رزمندگان اسلام مواحه شد.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین به خیانت بنی صدر در زمان جنگ اشاره کرد وافزود: نماینده بنی صدر گفت باید عقب نشینی کنیم چراکه سلاح و مهمات کافی وجود ندارد اما رزمندگان ما با دستهای خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

,

وی عملیات بیت المقدس را یکی از بزرگترین عملیات های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این عملیات هم لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ وسعت یکی از بزرگترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود که بیش از 5 هزار و 400 کیلومتر مربع را شامل می شد.

,

استاد حسینی با یادآوری حضور بیش از 20 هزار نیروی بعثی در خرمشهر هنگام عملیات آزادسازی این شهر تصریح کرد: همانطور که حضرت امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و نصرت الهی و ایمان رزمندگان اسلام رمز اصلی پیروزی در خرمشهر بود.

,

حضور مردم و مادگی نیروهای مسلح سایه جنگ را از سر کشور برداشته است

, حضور مردم و مادگی نیروهای مسلح سایه جنگ را از سر کشور برداشته است,

معاون اجرایی سازمان بسیج با تاکید بر ضرورت مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان گفت: اگر در موضع قدرت باشیم و آمادگی خود را حفظ کنیم دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.

,

وی ادامه داد: دشمنان سالهاست از وجود گزینه های مختلف برای مقابله با ملت ایران سخن می گویند اما خودشان هم می دانند تا زمانی که قدرت ایمان در ملت ایران وجود دارد به اهداف خود دست نخواهند یافت.

,

استاد حسینی با بیان اینکه قدرت نیروهای مسلح و حضور ملت ایران سایه جنگ را از سر این کشور برداشته است افزود: همانطور که فرمانده کل قوا فرمودند عامل رفع تهدیدات خارجی حضور مردم در صحنه های مختلف است.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج ابراز خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند متعال، پرچم انقلاب اسلامی به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن حضرت امام عصر (عج) سپرده شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه