اخبار داغ

همزمان با سالروز فتح خرمشهر؛

استودیو گروه تلویزیونی بسیج سپاه امام سجاد هرمزگان افتتاح شد

استودیو گروه تلویزیونی بسیج سپاه امام سجاد هرمزگان افتتاح شد
همزمان با سالروز فتح خرمشهر، مجهزترین استودیو گروه تلویزیونی بسیج سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان هم اکنون افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛استودیو گروه تلویزیونی بسیج سپاه امام سجاد(ع) با حضور سردار ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، بهروز اکرمی، دریادار حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، معاون سیاسی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

مهراب بهرامی پیمانکار و آهنگساز هرمزگانی این استودیو دراین باره گفت: این استودیو با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان راه اندازی شده است.

,

وی مساحت این استودیو را 100 مترمربع اعلام کرد و افزود: این استودیو بعد از استودیو صداوسیمای مرکز خلیج فارس بزرگ‌ترین استدیو در استان هرمزگان است که علاوه بر تولید برنامه‌های بسیج سپاه امام سجاد به صورت آزاد نیز به تولید آثارهنری اقدام می‌کند.

,

بهرامی ادامه داد: سالانه 200 دقیقه مستند و 10 دقیقه کلیپ سه دقیقه‌ای باید تولید کنیم.

,

این آهنگساز هرمزگانی در خصوص محتوای کار نیز بیان داشت: با توجه به تقویم سال، تلاش ما براین است که مستندها و کلیپ‌هایی با محتوای ارزشی خوب از جمله در حوزه دفاع مقدس تولید کنیم.

,

خاطرنشان می‌شود، در مراسم بهره برداری از استودیو گروه تلویزیونی بسیج سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، به مناسبت فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» کلیپ «خرمشهر» رونمایی شد.

,

 

,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه