اخبار داغ

مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حوزه مبارزه در حال حاضر تغییر کرده است/ باید با روحیه ایستادگی و مقاومت در صحنه جنگ نرم به پیروزی برسیم

حوزه مبارزه در حال حاضر تغییر کرده است/ باید با روحیه ایستادگی و مقاومت در صحنه جنگ نرم به پیروزی برسیم
سردار جوانی گفت: ملتی در مسیر حق حرکت کند، هرچند دشمنان بزرگی داشته باشد، اما وقتی دست به مقاومت، ایستادگی و مبارزه بزند در نهایت دشمنانش فروخواهد ریخت و درمقابل آنها موفق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی در گفتگو با ناب نیوز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در خصوص این واقعه مهم گفت: نسل جوان ما باید آزادسازی خرمشهر را مورد توجه قرار دهد چرا که اشغال خرمشهر از سوی رژیم بعث عراق با توجه به حماسه مقاومتی که صورت گرفت، قابل تامل و یکی از نقاط ضعف در تاریخ دفاع مقدس ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: زمانی که بعثی ها خرمشهر را اشغال کردند، نزدیک به چهل روز با مقاومت رزمندگان و مردم خرمشهر مواجه شدند و نقشه های آنها در جنگ با شکست مواجه شد؛ تصور عراقی ها این بود که برای رسیدن به اهداف خود در جنگ تحمیلی باید خرمشهر را به گونه ای تجهیز کنند که امکان بازپس گیری آن برای ایران تنها بر سر میز مذاکره امکان پذیر باشد.

,

وی بیان کرد: عراقی ها انواع سلاح، تجهیزات و نیروهای زیادی در خرمشهر مستقر کردند اما شاهد بودیم علیرغم اینکه صدام و حامیان آن هرگز تصور نمی کردند خرمشهر از طریق نظامی آزاد شود، این اتفاق افتاد و امام در این خصوص فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

,

ملتی که با فرهنگ مقاومت در مسیر حق حرکت کند، در برابر دشمن پیروز است

, ملتی که با فرهنگ مقاومت در مسیر حق حرکت کند، در برابر دشمن پیروز است ,

سردار جوانی ابراز کرد: با تامل در این زمینه متوجه می شویم وقتی ملتی در مسیر حق حرکت کند، هرچند دشمنان بزرگی داشته باشد، اما وقتی دست به مقاومت، ایستادگی و مبارزه بزند در نهایت دشمنانش فروخواهد ریخت و درمقابل آنها موفق خواهد شد.

,

وی افزود: مبتنی بر همین تفکر مقاومت انقلاب اسلامی وارد دهه چهارم خود شده و سال های پایانی این دهه را تجربه می کند؛ فرهنگ مقاومت وایستادگی ملت ایران که موجب پیروزی دربرابر رژیم طاغوت و خنثی کردن توطئه های دشمنان در این 4 دهه شد، امروز فراگیر شده است.

,

بیداری اسلامی متاثر از فرهنگ مقاومت مردم ایران نظام سلطه را با شکست مواجه کرده است

, بیداری اسلامی متاثر از فرهنگ مقاومت مردم ایران نظام سلطه را با شکست مواجه کرده است,

مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: منطقه خاورمیانه متاثر از فرهنگ مقاومت است چرا که ما در منطقه راهبردی غرب آسیا شاهد جبهه ای به نام مقاومت و جریانی به نام بیداری اسلامی هستیم که نظام سلطه را با شکست راهبردی مواجه کرده و خود آمریکایی ها به این جمع بندی رسیده اند که دورانشان در منطقه غرب آسیا پایان یافته است.

,

سردار جوانی اذعان داشت: آنها می دانند عمر رژیم های وابسته در منطقه رو به پایان است واوج این نگرانی و وحشت را در پیوند و ارتباط آشکار بین رژیم های فاسدی مثل آل سعود و رژیم صهیونیستی می بینیم؛ کسانی که زمانی مدعی دفاع از حقوق اعراب ومسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی بودند، امروز دست در دست صهیونیست ها گذاشته اند.

,

وی عنوان کرد: آمریکایی ها به دنبال تشکیل جبهه عبری عربی در منطقه هستند تا بتوانند این رژیم را نجات دهند اما قطعا موفق نخواهند بود چرا که فرهنگ مقاومت نشات گرفته از انقلاب ودفاع مقدس ایران، در منطقه جاری وساری است.

,

حوزه مبارزه در حال حاضر تغییر کرده است/ باید با روحیه ایستادگی و مقاومت در صحنه جنگ نرم به پیروزی برسیم

, حوزه مبارزه در حال حاضر تغییر کرده است/ باید با روحیه ایستادگی و مقاومت در صحنه جنگ نرم به پیروزی برسیم,

این مقام مسئول اذعان داشت: در هرزمان باید به حوزه مبارزه توجه کنیم؛ امروزه جنگ ما مانند دفاع مقدس، جنگ سخت نیست بلکه در حوزه های گوناگون درگیر نبرد هستیم و نظام سلطه از تمام توان خود در زمینه های گوناگون مانند تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بهره می برد.

,

سردار جوانی تاکید کرد: باید ببینیم چگونه می توانیم فرهنگ مقاومت و از خودگذشتگی را در حوزه جنگ نرم به کار ببریم تا همانطور که در جنگ سرد با مقاومت پیروز شدیم، در جنگ نرم هم بتوانیم با همان روحیه به پیروزی برسیم.

,

مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز در موقعیتی هستیم که به اقتضای زمان و شرایط باید همان مقاومت و مبارزه را با جدیت دنبال کنیم و چنانچه در این مسیر توکل به خدا وجود داشته باشد، آینده از آن ملت ایران خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه